onsdag den 24. august 2011

To LoppeBoder Tak !!

Når det pludselig begynder at se SÅ ryddeligt ud i min systue skyldes det kun een ting...

Bunken "sorteret fra" er enorm !



Stof, flere kilo, ja en hel topersonerssofa er fyldt...., hobbysager, dit og dat....


Egentlig skulle jeg bare stå og holde pigerne ved selskab i deres lille loppebod med egne syslerier MEN planen ændret...jeg skal have en bod også !


Må se at få ordnet og pakket, stofpakker, kreapakker, strikke-og hæklepakker ;-)

Godt loppemarkedet først er Lørdag den 3. september, og ja adressen er Willemoesgade, 2100 Kbh. Ø

Kig endelig forbi :-))

KH

10 kommentarer:

Sanni sagde ...

For filan da hvor ville jeg ønske, at jeg boede omkring kbh! Du har garanteret så meget lækkert i den bod, at jeg ville gi' min højre arm for det! Du bytter vel ikke med noget af det, sdan lidt på forskud? Eller sælger en blandet pakke? :)

sonja sagde ...

der må jeg ud, hvad tid er det og hvilket nr i gaden eller er det hele gaden:)

tusindfryd sagde ...

Hele midten af gaden fra 10 - 16 ;-)

Skal nok snart ligge stof ud på bloggen Sanni.

KH

Anonym sagde ...

Hejsa... Tænkte på ; de der neon mærker, der ligger der midt i det hele - hvor har du anskaffet dem henne?? Er sindsyg på jagt - men byttet lader sig ikke sådan at finde :-/...
Håber du vil være behjælpelig...

Mvh Malene

sonja sagde ...

tak:)

tusindfryd sagde ...

Kære Malene

Kontorforsyningen ;-)

KH

Line sagde ...

Jeg kommer!!! Gem et par stofpakker til mig.. :D

Dorte sagde ...

åh nej, nu bliver jeg da vist nødt til at kigge forbi Kbh Ø den dag!
Det er vist i øvrigt store loppedag. På Balders Plads er der også næsten 100 boder den 3. sept...

anette sagde ...

Ej, hvor er jeg heldig så - lige præcis den eftermiddag er jeg på Scherfigsvej 5 så skal da lige et smut forbi og støtte de kreative unger :)

krAm sagde ...

Ihh - jeg vil da se om jeg kan finde vej forbi. Og ikke mindst købe noget i pigernes bod:-)