lørdag den 27. august 2011

StofPakker Og Uartige Fødselarer !

Pyha jeg har fået ordnet de første stofpakker til loppe, nogle gedigne nogen hver især...


Pakkerne med retrostoffer mangler jeg at ordne...har en del hele betræk og store stykker og ved ikke rigtig om de skal findeles eller bare forblive som de er....


OG så er det lige at to veninder har fødselsdag i dag !!! Piger altså, vågnede i morges pga. bulder, brag, lysglimt og en sjaskelyd så høj at det selv med lukkede vinduer kunne vække mig og resten af familien fra en dyb søvn.... hvad pokker har i dog lavet ??
Himlen lignede heksebryg der var ved at koge over og eksplodere!


Nå men i eftermiddag skal jeg til fest hos den ene fødselar...frk. Apfelstrudel hun har vel prøvet at bage sig ud af synderne ??
 Med 150 mini cupcakes er det godt med venner til at hjælpe ikke ? Tillykke min kære, næste år kan vejret da kun blive bedre ;-)

KH

9 kommentarer:

Helle Malene sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Helle Malene sagde ...

Hej

Det er nogle fine stofpakker du har fået lavet.

polkadotpeticoat sagde ...

I had to laugh....at the description of the sky and sound...those cupcakes turned out sweet!

Kreative RainbowMe sagde ...

sikke nogle stof pakker du har liggende der gad jeg da godt komme inærheden af:O)

hvor og hvornår holder du loppemarked??

Louise sagde ...

åhhh nu må jeg lige smide en kæmpe bøn. Vil bare SÅ gerne eje et par sengebetræk til stor voksen dyne.

Så hvis du på nogen måde ku overveje at sælge en eller to af dem, så må du endelig endelig sige til.

KH Louise

Pia sagde ...

ØV at jeg ikke skal til det loppemarked - lækre stofpakker du der har sat sammen

June sagde ...

Årh, mand! Den der prikkede stofpakke på det første billede, vil jeg meget meget meget gerne købe, til at bruge til mine julestrømper.

Kan det på nogeb måde, lade sig gøre, at overtale dig? ;-)

K.H June

Cille sagde ...

Håber at kagerne smagte lige så godt som de så ud. Hvor skal du på loppemarked henne?

Anonym sagde ...

Øj, mand .... jeg er da også helt forliebt i dine stofpakker. Særligt to af dem. Er der mon mulighed for at købe dem? Pretty please ...?

Mange hilsner Britt
kamelen(a)blomsterriget.dk