søndag den 28. august 2011

StofLækkerier Til Folket ;-) UPDATE

Retropakke B VAR tilbage

Bare rolig der er STADIG rigeligt med pakker til Loppemarkedet ;-)

MEN disse pakker her kommer i udbud nu til ære for jer der ikke kan komme forbi.

Mail mig på dukkemagersken@yahoo.dk  hvis der er en pakke eller to du ønsker, først til mølle.

Alle retropakker ( A, B, C, D, E) er på min 650 gram( et gennemsnitligt betræk vejer ca 5-600 gram) og hver pakke koster 290 kr incl forsendelse i Danmark.

 Pakke A TAGET

Pakke B

Pakke C TAGET

 Pakke D
 TAGET
 Pakke E TAGET

Frk. GRØN, 1330 ( flest stof og stil, koreanske) gram ren bomuldstof  380 kr incl porto TAGET

Frk. ROMANTISK ( japanske, amerikanske koreanske og stof og stil )812 gram  250 kr incl. porto TAGET

 Frk. PINK  ( Tilda og Stof og stil stoffer) 1030 gram  300 kr incl forsendelse TAGET

 Frk. NATUR (mange japanske og amerikanske) 900 gram  300 kr incl. porto  TAGET

Frk farver og pikke ( alle fra Amy Butler) 640 gram  300 kr incl forsendelse  TAGET

Pyha det var vist det for nu...har som sagt flere retro og andre stoffer med til loppe den 3. sept så har du mulighed for det glæder jeg mig til at hilse på dig ;-)

KH

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Godaften!
Jeg har sendt dig en mail ang. pakke E og D!
Knus fra Maria.

Karina sagde ...

Jeg glæder mig også til, at komme forbi og hilse på dig!;-)
Vi ses...

KH

Pimp me up! ... on detour sagde ...

Jeg vil gerne købe pakke A - min mail er pimpmeup@hotmail.dk

Mini ministeren sagde ...

Jeg regner bestemt med at kigge forbi i næste weekend :)

Louise sagde ...

Jeg har købt Frk. Grøn :) Ihh, jeg glæder mig!
Tak Wenche.

Anonym sagde ...

Hej, jeg vil gerne købe frk. Pink. Hilsen Anja. Email tunehus_1@hotmail.com

June sagde ...

God damn....jeg var for sent ude på den prikkede :-(

ullaskovjensen sagde ...

Har sendt en mail til dig ang. frk. Romantik og frk. Natur.

:-)

Maiken sagde ...

Vupti! Det går sørme hurtigt når der er fine ting til salg. :)

karina sagde ...

er der noget tilbage

karina sagde ...

hvid det er muligt er jeg meget interesseret i A og B min mail er Karinakorsholm@hotmail.com

sonja sagde ...

kan se at jeg nok hellere må komme 3 sept:)