fredag den 19. august 2011

Står Du Udenfor ?

En venlig læser troede jeg ikke ville godkende hendes kommentarer da de aldrig er udkommet...

At jeg skal godkende alle udgivelser...

Har du oplevet noget ligende?


Af og til har Blogger jo "hikke" måske det bare er det.

Jeg har ikke tilmeldt mig godkendelse af kommentarer og alle de kommentarer som lander har er gået direkte ind, skulle du dog have problemer mail mig endelig hvis du har spørgsmål, ellers kan du evt. skrive som anonym (uden at være logget ind på din konto) og bare skrive dit navn :-)

Det meste blog hikke plejer at gå over af sig selv så det krydser jeg fingre for det også gør denne gang.

Alle er velkommen til at kommentere her på Tusindfryd !

KH

9 kommentarer:

Erna sagde ...

Rigtigt, blogger gør hvad den har lyst til.

Anonym sagde ...

Jeg kan stadig ikke kommentere når man skal lave bogstavkoder eller med min Google-konto. Så popper der et nyt vindue op og jeg skal logge ind. Og så kommer der en ny bogstavkode, og så et nyt log-in vindue osv osv... Meget irriterende!
Mia,
bellaogbror.blogspot.com

Lille Lisa sagde ...

Jeg har været ude for nøjagtigt det samme på min blog - dog har jeg efterfølgende gjort sådan at jeg skal godkende kommentarerne, eftersom jeg har haft en periode med en del spam :(

Men ja, vi må vel bare finde os i at blogger har nogle svære teenage-perioder indimellem :)

tusindfryd sagde ...

Hmmm ja senest kunne jeg selv ikke logge ind på min blog ;-) Og lige siden skal jeg lave en lille tvist hver gang jeg skal ind!!!
Håber i kan tviste jer frem til fortsat at kommentere ;-)

Kh

Blomsterpigen sagde ...

Jeg har ikke haft en eneste spam-problematik, og jeg har hverken kode eller godkendelse slået til. Jeg elsker, når jeg møder en blog, hvor jeg ikke skal bekræfte. Hvad er det egentlig, der gør, at nogle vælger at slå det til? (Kan jeg jo passende spørge om her :) )

tusindfryd sagde ...

??? ved det ikke, måske dårlige erfaringer ?

KH

ffluwer sagde ...

Jeg har spurgt et par gange, hvad du tager for dine dukker. Men har ikke opdaget nogle tilbagemeldinger. (Kunne godt overveje at min datter skulle ha' en nemlig.)

polkadotpeticoat sagde ...

I had this problem a while back....I love your headbands!!

Eva sagde ...

Jeg nyder også, når der ikke skal skrives kode osv., men forstår godt, hvis nogen føler sig nødsaget til det. Har ikke selv haft problemer her på bloggen, eller på min egen (så vidt jeg ved).