mandag den 15. august 2011

SkønHedsSortering...

Det sker ikke ofte, nærmest ALDRIG, at min datter kommer springende for at give en hånd med når jeg har noget der skal sorteres og ordenes...


Men lige når det kommer til at sortere og ordne min knappesamling er der ingen smalle steder :-)



Der kan gå ret så lang tid med at ordne kanpperne for udover at de skulle ligge i farver skulle hver og en også liiiiige betragtes.


Min datter har hendes egen lille knappesamling, vi har nemlig gennem et par år ved hvert stofbutik eller loppebesøg fundet en knap eller to til hende. Knappesamlingen vækker altid glæde når vi har veninder på besøg og gør det fra alt til mønter i købmandsbutikken, kulørt pastasalat i reatauranten, kagepynt og og og

Så måske en æske med en lille knappeskat var en ide til næste fødselsdag ?

KH

11 kommentarer:

Elisa With Nielsen sagde ...

Sikke en imponerende flot knappesamling du har :)

Rikke sagde ...

Lækre mange meget skønne knapper!
Hvad er det for en smart anordning du opbevarer dem i?

Losarinas mor sagde ...

Det kribler i mine fingre for at hjælpe jer med sortering :-)

tusindfryd sagde ...

:-))) JA store "piger" kan heller ikke stå for knapper.

Bakken er en gammel metal muffinsform ? Tror nu ikke de lavede muffins dengang med måske en budding/isform ?

Men de forskellige huller er rigtig praktiske.

KH

Hjortebjerg sagde ...

Skønne billeder! Det ligner jo slik:-)

Anonym sagde ...

Er fuldstændig grøn af misundelse over din skønne knapsamling:-))) Og hvor er du altså helt fænomenal til at finde på gode ideer. At samle en knap eller to ad gangen til datterens egen lille samling er SÅ sød, istedet for altid at købe færdige ting/legetøj. Det tiltaler mig meget:-) Helle

ullaskovjensen sagde ...

Det ligner jo en hel slikbutik. Meget fristende :-)

Merete sagde ...

smukt...

KGaardsted sagde ...

Det ser jo intet mindre end fantastisk ud! :)

Mia sagde ...

Hvor er jeg misundelig... :-O på alle dine lækre knapper, dem ville jeg også elske at sortere i . ♥♥♥

Min stjerne - blog om alt i livet ;) sagde ...

Skønne billeder - bliver vildt misundelig på alle de fede knapper!!! :)

Skøn blog iøvrigt :)