søndag den 28. august 2011

Så Alle Kan Være Lidt Med....

Kom hjem til en sprængfyldt indbakke i går....

Alt for mange har ikke muligd for at komme til loppemarked den 3. september enten pga. af geografi eller bryllup/barnedåb :-)

Så ,det må jeg komme lidt imøde ikke ?

I aften kl 20 ligger jeg et fint udvalg her på bloggen af både nye stoffer og retrostoffer.

Resten kommer så med til loppemarked i Willemoesgade, 2100 kbh Ø, lørdag den 3. sept. :-)


Rigtig mange af stofferne kommer fra USA, JAPAN og KOREA.


Andre kender i allerede, det er nemlig nogle er de gode gamle fra Stof og Stil.


Alle stofferne er i 100% bomuld.


Retrostofferne er jeg lige ved at ordne, de ligger i pakker på 650 gram minimum.


På dene måde får alle med hang til stoffer en fair chance ;-)

Tak til alle jer der skrev.

Vi ses kl 20.

KH

7 kommentarer:

Karina sagde ...

Kære Wenche.

Kan godt forstå din indbakke bliver oversvømmet. Det er nogle lækre stoffer du omgiver dig med! Jeg tager nok turen til Øbro på lørdag, så vil lige høre hvad tid loppemarkedet åbner? ;-)

KH

tusindfryd sagde ...

Officielt er det fra 10-16 ;-)
Glæder mig til at se dig / jer

KH

June sagde ...

Perfekt! :-)

Linsens sagde ...

Sælg nu ikke det hele inden, jeg har lige overtalt manden til en loppetur hos jer på lørdag:-)

sonja sagde ...

så holder jeg lige øje kl 20.00, du har så mange skønne stoffer:)

Anonym sagde ...

Sætter du mon lukketidspunkt på, så vi alle kan nå at byde?

Louise sagde ...

Du er simpelthen så smukt et menneske :)