søndag den 14. august 2011

Rasmilla

Her er ENDELIG en dukke jeg kan vise jer ;-)

Rasmilla er hendes navn.



Det har virkelg været en udfordring at sy den ene dukke efter den anden uden at kunne vise frem...


Så jeg har virkelig glædet mig over at blive færdig med den lille frøken her.


Smiler!


I fint selskab med en dronning.


Mon den nye dukkemor også smiler når de forenes ?


Rasmilla har fået et sæt tøj magen til det jeg syede i str. 2 år den anden dag :-)


Ønsker jer alle en smilende mandag

KH

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hun er FANTASTISK. Hun kan da kun bringe lykke.
Kh 10na

Zgrubler sagde ...

..... ELSKER hendes stjerneøjne ♥

Fantastisk Sommerfugl sagde ...

Hun er jo lige så fortryllende som alle de andre du har lavet, er helt misundelig. Der måtte virkelig gerne flytte en så yndig dukke ind herhjemme hos mit tøsebarn.

Mvh Tina

Frk. Petersen sagde ...

Utrolig smukke dukker, dem er jeg bare vild med! Vi venter en lille datter til oktober, det er i hvert fald sikkert hun skal beriges med sådan en, når hun bliver stor nok
K.h frk.petersen

Huset med de ni sagde ...

Fantastisk flott....

Lisa sagde ...

De ér så smukke de dukker du laver.
Jeg er fuldstændig forelsket i dine dukker og glæder mig virkelig meget til din bog udkommer.
//Lisa

Anne sagde ...

Hvor er hun bare sød:)

Lene sagde ...

Jeg er helt vild med dine dukker... Begge mine piger har haft/har dukker der ligner men knap så fine og søde...
Vh Lene
BeaSilkeDesign.blogspot.com