torsdag den 4. august 2011

Petit

Forleden lagde jeg en DIY ud på buttede stjerner i tokronestørelse...

Siden er jeg gået helt Petit :-)


Er ved at fylde et af de store glas...


Det ligner mere og mere en slikbutik ;-)


Må vist hellere se at fide ud af hvad jeg egentlig skal med alle de stjerner.. ???

( ikke at det at nyde synet af dem ikke er nok)


Måske som konfetti til jule-eller nytårsbordet? ( Så vil det være første gang jeg er i god tid)

DIYén til stjerner er lige HER og størelsen på stjernerne varrieres bare med bredden af strimlerne.

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Amalie Lykke sagde ...

Hvor er de bare fine!
Jeg får helt lyst til selv at gå i gang. Man kunne evt. fylde dem i en ramme med dybde, så kunne de flotte farver pynte fint på væggen - men kan nu også godt lide ideen med stjernerne som bordpynt :)

// madebyamalielykke.blogspot.com

KGaardsted sagde ...

De er fantastiske! Er også selv ved at lave en stor samling af de fine stjerner!!
Er sikker på, at man nok skal finde noget at bruge dem til! :)

Line sagde ...

You are crazy, my dear!

Blomsterpigen sagde ...

Er du blivet helt tosset?? De er godt nok bare fine, men er du så færdig der er mange... og så vil du lave flere ahaha.. du er sgu skøn. Synes det er en god idé med bordpynten!
Knus

Zacho sagde ...

Uhm, jeg tænker også slik, når jeg ser dem. :-) H

Tante Gul sagde ...

øj de er virkelig fine.. din blog er fyldt med gode ideer.. hvor er jeg glad for at jeg har opdaget den!