onsdag den 17. august 2011

På Sofaen

På Sofaen skulle man have tid til at ligge!

Med det nye katalog fra Ikea, vredet ud af en kæmpe bunke strippede og indpakkede kataloget smidt på Østerbrogade....


Ikke at jeg nogensinde får købt noget derude, har det med Ikea som med Bilka ,alt for mange mennesker, alt for mange ting og alt for lidt LUFT !

Men jeg elsker at kigge i  IKEA kataloget, lave æselører på interessante sider, forstille mig alverdens løsninger på alt mit "rod" osv ;-)


Til al overflod kom så det nye BOLIG LIV ind af døren og indeni finder jeg hende HER det er bare hygge !


Må have det lange ben foran, hente børn, handle ind, lave mad, rydde af , vaske op, ordne vasketøj, børste børnebisser, kysse godnat OG så på sofaen med disse to ;-)

KH

2 kommentarer:

Loppedilla sagde ...

hehe! Skjønner følelsen! Plutselig er klokken tid for å gå å legge seg :)
Fikk ikea katalog i posten igår og har kost meg med den jeg også!

Louise sagde ...

Jeg har det på samme måde med Ikea :) Har dog en plan med et par meter stof derfra...
Og jeg har sendt Karen en hilsen. Så dejligt.