tirsdag den 9. august 2011

Op På Hverdagen Igen

Ovenpå en stor portion opladning og afslapning i sommerferien er vi allemand KLAR til hverdag.

Jeg er særlig klar til at få en saks i dette stof som har ventet på at jeg endelig skal på sykursus hos LINE igen!

( stoffet hedder Peter Woodward, fra Liberty ;-) )

Der skal fyldes endnu flere skønne mønstre i mønstermappen, læres endnu flere sytricks, sludres og hygges i RUM 11.


Jeg er vist på lidt af en blå bølge for tiden ?

Denim og marineblå kan bare igen og igen for mig.


Børnene er i SFO fra 9-14 for selvom de har verden sødeste mor...trænger de også til at lege med kammeraterne igen.

Har i fået spidset blyanterne igen ?

KH

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Blyanten er ikke spidset endnu, men jeg glæder mig så meget til at ha' huset for mig selv igen, når mand og barn drager henholdsvis på arbejde og i skole på om en uge ;D

mette sagde ...

Pyha - lige om et øjeblik har jeg også huset for mig selv - og skal forberede mig til næste uges skolestart. Kæmper mod overspringshandlingerne: der er indkøbt maling til soveværelset, symaskinen står fremme med masser af stof, kurven bugner af dameblade, haven trænger frygteligt.... MEN jeg skal altså have lavet arbejde. Suk. God dag til dig :)

Grith sagde ...

Flot stof - og jeg er på den sidste uge af min ferie - og mere end klar til at komme i gang igen.

Jane sagde ...

Meget fint stof.. Hvad skal det bliv til. Jeg glæder mig osse til at lære mange nye ting hos Line i løbet af efteråret.
Mine børn er så store at alt med skole osv., klarer de selv. Det er fantastisk