fredag den 5. august 2011

Nogle Er Bare Smukke

Af og til "falder" jeg over et postkort der er så smukt at jeg må have det med hjem..

Ikke fordi jeg skriver postkort særlig tit ( men ok de smukke nænner jeg heller aldrig at skrive på ....)

Nej mere fordi...


....at smukke ting er værd at samle på :-)

Kortet er en reklame for en udstilling om Dronning Ingrid som kan ses på Sofiero slot i Helsingborg, og vil du gerne have fingrene i kortet ligger de til fri afhentning på post og Tele museet.

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Natanja - Frøken Simony sagde ...

wow det er virkelig flot.

Med et lekent sinn / With a playful mind sagde ...

Jeg er helt enig. Noen ting er verdt å ta med hjem, og spare på, helt enkelt bare fordi de er fine.
Fin Fredag til deg!

Fynpige sagde ...

Ja Ingrid var super smuk, og har set et foto af hende som 4 årig ....og Isabella ligner hende rigtig meget !!

Frk. NØ´s Roderier sagde ...

Det skal jeg bare så meget ha fingre i det kort, passer perfekt ind i min kongelige samling! ;-)