tirsdag den 23. august 2011

Må Man "Snyde" Lidt ??

Bare lidt.....

Jeg har jo egentlig sat tirsdage af til MIG SELV til at SY til mig selv , til egne og andres børn...

For at disse tirsdage ikke skal drukne i støvsugning og marmeladekogning cykler jeg med et smil om læben hver tirsdag til Vesterbro = Rum 11= mit frirum = Marapyttas Syskole


Men når man nu har såddan en hel dag er det så ikke ok ,alligevel af og til at "snyde" sig til lidt "privatsyning"??

Kan altså ikke lade være !!!

Jeg har lige lavet en helt simpel nederdel i koksgrå fløjl med blå pepper kantebånd til min datter, den hel easy model fra Onion, har dog lavet den lidt bredere og undladt bærestykket.

Næste Marapytta projekt skal gerne være denne vest ( billede lånt fra kursistgalleriet)


I stof 2000 har jeg fundet en meget lækker koksgrå, tynd bukseuld der er lidt mat i overfladen, foeret skal være det blå småblomstrede og nu min datter er 8 vil jeg måske undlade sløjfen foroven ? Må lige se når jeg står med det.
Flæserne skal i hvert fald med.
Alt efter hvor "modig " jeg er har jeg også en lille plan med quiltningen...TYPISK ;-)


Er så småt ved at have vintergarderoben i hus, den er denim, natur, koksgrå  alt med farvepift i koral, blå, stålblå, 50ér gul og så er der også lidt der er helt crazy ;-)

KH

4 kommentarer:

Gaia Cunin sagde ...

Jeg er VILD med det småblomstrede stof på sidste billede hvor er det fra?

tusindfryd sagde ...

Kære Gaia det er fra Liberty prøv Ebay.uk ;-)

KH

Krudtuglens mor sagde ...

I like crazy ;)

Annchen sagde ...

Shit det er fint!!

Lækre sager du får vist frem... Er det din eller børnenes vintere´garderobe der lyder så lækker og stilfuld..?
KH