tirsdag den 9. august 2011

KrudtUgle Lækkerier

Da jeg kom hjem fra mit sykursus i dag lå der en SKØN pakke og ventede...

Fyldt med nips og sager var den :-)


Selvklæbende mosaik i fede farver, masser af NEON snor, textiltusch og og og


En kærlig hilsen fra en jeg holder meget af som mente den ville være lige noget at arbejde med for mig og pigerne til det kommende loppemarked...

Faktisk er jeg netop ved at samle alt hvad jeg kan undvære af papir, snor, garn , stof osv til vores SFO da alt hvad de havde blev ødelagt i regnskyllet ,så tænker den fine pakke bliver delt i porten ;-)

Denne samling af SKØNNE glasknapper bliver dog hos mig, rub og stup !


Tusind tak for din kærlige tanke KRUDTUGLEMOR ;-)

8 kommentarer:

Frk. Eigil sagde ...

Der findes næsten ikke noget bedre end pakker med posten:-) hvor har du de smukke mosaikker fra???

Karen Klarbæk sagde ...

For hulan de er fine de knapper.....

Anna Banana Butterhair sagde ...

Sikke noget lækkert snor! Har du tilfældigvis luret hvor hun har købt det? Tænker det ville være perfekt til hama-perle-armbånd :)

Krudtuglens mor sagde ...

Tusind tak for DIG! Du er i mine tanker <3 <3 <3

Materialerne er fra en gammel lokal spejderhytte i min hjemby, hvor jeg har fået disse skønne ting fra, så det er desværre ikke et sted de kan købes :)

Kreative RainbowMe sagde ...

øv ville også høre til den fine fine snor!! men kan se at den ikke er sådan at købe!! snøft

loppemarked hvor og hvornår bliver det afholdt??

karina (korsholm plomster og planter) sagde ...

jeg har set sådan noget snor i den "10krs" butik der ligger i waves i hundige.
der er rigtig mange farver..

Anonym sagde ...

Hvor man kan købe det fine snor i flotte neonfarver? Vh Kristina
Kris-au@hotmail.com

karina (korsholm blomster og planter) sagde ...

ja