torsdag den 18. august 2011

Katalogsæson Og Sparetips

En eller anden må have beregnet at vi netop nu gerne vil sidde med kataloger i hånden ?

I al fald kommer der kataloger i lange baner her på adressen for tiden :-)



Billedet her er affotograferet fra Panduro´s nye katalog.... selve kataloget er nemlig lige lidt for grangrøn til mig...


Har hurtigt bladret mig igennem og man må give dem at de vist kan tilbyde al verdens tænkelige dims ?

Priserne må man altså også give dem...var ved at få kaffen i den gale hals på side 321...

Hvid plastic hårbøjle 25 mm bred 13.90 for 1 stk ! Det er lige akkurat 4 gange prisen jeg normalt giver incl. porto, den er ikke med i Panduro prisen...


Synes det er en skam at deres priser er så høje, med de mængder de køber ind må det kunne gøres bedre ? Ellers må jeg jo sende dem link til der hvor jeg handler så danske børn også kan "tillade" sig at eksperimentere med hobbydims ;-)

I skal nok lige få et link !

KH

11 kommentarer:

Mia sagde ...

Du har ret :-) det link glæder jeg mig til ♥♥♥

Helle sagde ...

ja tak et link ville være dejligt :)

Line sagde ...

Ja priserne på nogle ting er høje, men fragten er også høj. 60 kr uanset hvor meget du køber. Lidt dyrt, hvis man nu kun skulle have en hårbøjle :)

Sus Kahl sagde ...

kunne også godt bruge et link på et billigere alternativ

Anonym sagde ...

Du har helt ret i, at det virkelig betaler sig at kigge sig godt for... mange ting er blevet hundedyre! Skønt foto du har udvalgt fra kataloget. Jeg storelsker de gammeldags stykker håndsæber, og kan ikke få nok af dem:-) Mvh Helle

Dolls and Darlings sagde ...

Jeg er helt helt enig, Panduro er ofte uhørt dyre (desværre), derfor handler jeg der også kun meget sjældent..
Kh Louise

Pysselpralinen sagde ...

Hej!
Vilket kreativt paradis detta är!
Jag håller med om att Panduro har hutlösa priser, men en hel del inspiration kan man få! Och vid ett besök i Berlin hittade jag Tilda-tyg mm för ca dubbla priset. Då verkade Panduro riktigt billiga i jämförelse.:)

Jag är nyfiken på var du har hittat de fina blommorna som ni använde till ringarna. Inte på Panduro förmodar jag?:)

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

ja Panduro er superkreative men alt alt for dyre desværre. Underligt de ikke kan se, at de sikkert ville tjene meget mere hvis de solgte større volumen til mindre priser.... er også nysgerrig på dit link

Marolle sagde ...

Over 600 kr. og så der gratis fragt ;) ifølge deres katalog.

Jeg synes også priserne er aaaalt for høje, men sådan er det jo ofte, når man har butikker, og det ikke er ligesom netbutikkerne og dem i udlandet.

Jeg fik også det nye katalog igår, synes det var noget tamt i det, øv.

Anne LO sagde ...

Panduro har været rigtig dyr i mange år. Ikke desto mindre har de udkonkurreret mange hobbybutikker i mange byer. I Århus ligger de inde i centrum, så der har de sikkert en solid husleje, men helt ærligt.

Kom med linket, de har godt af lidt røg og konkurrence. :-)

Marianne sagde ...

De har jo mange gode ideer, men handler der stort set kun når der er udsalg...er ligeledes nysgerrig på dit link:-)

Udenfor Århus i Hasselager ligger en hobby butik med betydeligt lavere priser og kæmpe udvalg, hjemmesiden er dog ikke så god http://www.terapi-hobby.dk/.