onsdag den 24. august 2011

Hvorfor Skulle Jeg Så Lige Det.....!!!!

Ja, hvorfor skulle jeg lige gå i gang med at rydde op OG sortere ???


Nu ligner her jo noget der er løgn og ikke til at overskue....


Jeg har stof og garn allover !


Skal vist have lavet et par SERIØSE stof- og garnpakker til loppemarkedet?


Og restepakker...


Det er jo altid dejligt at få sorteret ud i både skabe og "sjæl" så man kan se hvad man egentlig har, men kender du den fornemmelse af at stå der midt i bunkerne og fortryde projektet ?

KH

15 kommentarer:

Cille sagde ...

Det kender jeg åh så godt. Eller rettere jeg kender det at miste gejsten midt i et projekt. Men... når jeg så tager mig sammen og gør det færdigt ender jeg med at blive glad for det alligevel. Graver pt selv dybt i mine bunker og skærer de mindste stofrester til et rigtigt 'flying geese' scrap quilt.

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Åh ja, har lige stået med sådanne bunker. Totalt uoverskueligt og pludselig vil man hellere lave noget andet.
MEN det er SÅ godt bagefter :)
Go´ fornøjelse :)

Auvills univers sagde ...

Kender det alt for godt. Har begrænset plads i bunden af vores klædeskabe, og der er så proppet. Har fornyeligt fået farveinddelt stoffet, men hver gang der kommer nyt inden for døren, må jeg nærmest starte forfra...

Annchen sagde ...

Suk hvor det ligner mit kammer... Jeg startede i går aftes, men gik kold - så nu ved jeg godt hvad formiddagen skal gå med..;)
Min plan for at få udryddet er at sy en masse - så det må jeg lige finde energien til;)
Dejlig dag til dig..
KH

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Kender det alt for godt. Men det er SÅ skønt når det er overstået! Og hvor kan man bliver overrasket over hvor meget man egentlig har! ;-) det er bare ikke sjovt når man står midt i det, det virker så uoverskueligt og man kan slet slet ikke se en ende på det. But keep up the good work, det bliver fantastisk bagefter. ;-)

Irene sagde ...

Ja jeg forstår fuldstændig… jeg blev nemlig færdig I går aftes :o). Det er bare SÅ skøn en fornemmelse.
Så nu ved jeg hvad jeg har af garn og stoffer og fået hovedet fuld af projekter der nok aldrig bliver til noget pga tid. Der blev da osse en pose garn til pigerne der strikke til de hjemløse

Tante Gul sagde ...

uh det ville være skønt med nogle stofpakker til loppemarkedet ;)

Trillemus sagde ...

Når jeg rydder op og sortere så får jeg altid så mange ideer og bliver så inspireret til at lave en masse kreative ting. Men det er da et lækkert "lager" du har.

Kh Mette

Ellen Kathrine sagde ...

ja den der uoverskuelige følelse når oprydningen trækker ud er ikke fed... håber du når til enden så energien til opstart af nye lækre sager kan samles :-)

Anja Rosalia sagde ...

yes kender det sååå godt, oplevet det ca. en gang i kvartalet når jeg rydder op i mit hjørne og min skunk.....
med udsigten til stofpakker fra din hånd, kan jeg da næsten kun glæde mig til at slå et smut forbi d. 3/9

Uldbegavet sagde ...

Det kan jeg godt genkende. Man får en ide, og inden man ser sig om er man begravet i ting, og så kan det være svært at holde motivationen oppe.
Kunne sådan et projekt ikke deles over et par dage?

Lise sagde ...

Eller du kunne lave en rigtig fin give away med en stor bunke stof som var hemmelig og kun jeg kendte til og deltog i. Tihi.....

karina sagde ...

Hva er det for et loppemarket??


jeg står og mangler noget stof... :)
lad mig lige hører:)

Karen sagde ...

Jeg vil rigtig gerne købe sødahl-stoffet, hvis du vil sælge det. Jeg kommer nemlig ikke lige forbi KBH. Karen

strikkestine sagde ...

Øv, at man ikke er i nærheden af KBH..kunne godt lige hapse noget a dit sorteret-fra...Men kender kun alt for godt følelsen af at miste modet halvvejs...