fredag den 5. august 2011

Gevinst !!!

Fra nu af er 1. August min LYKKEDAG !

Alt imens jeg var på overlevelses"kursus" i tivoli med familien var jeg nemlig blevet udtrukket som vinder af AVEKATTENS Give Away


Et super skønt Hanne Falkenberg Strikkekit venter nu på at jeg bliver færdig med mit nuværende pind 3 arbejde...


Garnet er top lækkert og kommer fra ULDGALLERIET og så synes jeg det er ret gennemført at der følger et label med man kan sy i det færdige stykke tøj.

Tusind Tak.

God Weekend

KH

5 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Hvor lækkert. Tillykke med det !

Henny sagde ...

Hvor er du heldig. Tillykke. Sikke en flot farve

Tamra sagde ...

Håber du bliver glad for den, glæder mig til at se det færdige resultat.

Anne-Mettes Have sagde ...

Ihh heldige dig :-) stort tillykke.
Mange hilsner Mette

Helle : sagde ...

Hvor er du heldig, tillykke med det skønne sæt!