tirsdag den 16. august 2011

Flittige Forberedelser...

Jeg bliver simpelthen nød til lige at vise jer hvad pigerne ( min datter og de to på 3. sal) har fået lavet til deres bod på loppemarked i september...


De er imponerende med hvilken iver de går til den opgave jeg foreslog dem...knap nok kommet hjem fra skole står de på måtten...


Og her min hækle elev!! Hun bare hækler løs og bliver bedre og bedre,


De sparer IKKE på limpistolen....


Jeg håber af hjertet at solen skinner den dag og de får solgt ud i deres bod for det fortjener de virkelig ;-)

Nyd Dagen

KH

19 kommentarer:

morslille sagde ...

Tror du ikke lige de piger kan åbne en netbutik, bare lige så jeg kan købe en ring?
KH Charlotte

Rikke Dalmose sagde ...

Glæder mig til at komme på loppemarkedet;-)

Lene´S sagde ...

Det var dog imponerende....hvor er det skønt at se kreativiteten blomstre ! Held og lykke med salget...det skal nok blive en succes, for det er lækre ting. Lene´S

Karen Klarbæk sagde ...

Nøj hvor fine

Louise sagde ...

ej hvor er det nogle fine ting, de har lavet. håber de får solgt rigtig meget, så de ikke mister lysten til det en anden gang. Håber du får en dejlig dag.

Stubba sagde ...

Hvor ser det godt ud! :D

Anne sagde ...

Flittige piger! Og det er da virkelig nogle fine ting, de får fra hånden:)

Lena sagde ...

Hvor er det fint! Jeg synes ligesom Morslille, at de liiige skal åbne op for netsalget.....jeg er helt sikkert aftager af en ring eller tre!!

Ulla V. sagde ...

Jeg husker det tydeligt fra da jeg var barn - sådan en lille butik er en dejlig ting. Forberedelserne er næsten lige så sjov en del som selve salget, og forventningens glæde slår næsten alt.

Og med det flotte, flotte udvalg er jeg overbevist om, at de nok skal få solgt en masse. :))

Irene sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Irene sagde ...

Meget fine ting pigerne har lavet:-) Og får de ikke solgt hårspænderne med frøen og hjorten - så er jeg køber:-)

Signe sagde ...

Øhm... Vil de sælge det der hårspænde med frøen på forskud? Og en ring? Please, kære Wenche, de kan lige så godt lære tidligt, at nethandel er kommet for at blive ;-)

Tante Gul sagde ...

ej hvor sælger de? please do tell :) Er det i kbh ?

tusindfryd sagde ...

Jep Willemoesgade, 2100 kbh Ø ;-) Lørdag 3. sept. 10-16

Tante Gul sagde ...

åh det kan du da lige tro jeg kommer til :) og snupper mig en hjort ;) Elsker at købe ting der matcher efternavnet ;)

Linda sagde ...

Super flotte ringe :)
Har lige meldt mig som fast læser hos dig - glæder mig til at følge dig..
Kig endelig ind på min blog..
Ha´ en god dag..
Knuser

Karina sagde ...

Virkelig fine ting. Er helt vild med blomsterne, men til et lidt andet projekt end ringe. Er der nogen mulighed for at lokke ud af dig, hvor de er købt?
Ha en dejlig aften

Signe sagde ...

Lignende blomster fås på www.etsy.com - søg på fx "resin flower".

Mona sagde ...

så flinke! Jeg er imponert.

Ha en fin dag!