søndag den 21. august 2011

Farver På Spil

Ovenpå en lidt "skiden" og Grågrøn lørdag har vi atter rent vand i hanerne og farver på spil , PYHA :-)


Min søsters forvaskede uldcardigan i en klassisk men meget "voksen" farve har fået en række vintage glaskanpper i forskellige farver...


Samt en stjerneflok på ryggen af libertyrester....nu skal den være del af min 8 årrige datters vintergarderobe.


Den koksgrå uldkjole har jeg pyntet på forsiden, ligeledes med stjerner af Libertyrester.


Det er ikke så lidt farver kan gøre :-)


Ønsker jer en farverig søndag.

KH

4 kommentarer:

ea-o sagde ...

... vi vil se dem på... :-)

Annchen sagde ...

HVor ser det lækkert ud!
Grå er da fantastisk sammen med de skønne liberty... Hvem der bare havde alle de lækre prints liggende;)
Dejlig farverig og vandfyldt (på den rene måde) søndag til dig...
KH

Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com sagde ...

Det ser virkeligt fint ud! Er helt vild med knapperne, er sikker på den er mægtig fin den cardigan :-)

Mia sagde ...

Det var en rigtig god ide at "pifte" lidt op med fine stjerner :) Jeg har forskellige hæklede blonde rester, jeg syer på nogel gamle ting eller de pletter der bare ikke vil gå af :)