onsdag den 10. august 2011

Et Sæt

På kursus i går startede jeg på et lille sæt.


I dag har jeg  fået lavet det færdig imens jeg hørte de første 6 kapitler af Brødrene Løvehjerte :-)


Det er  vildt hyggeligt at sidde og sy imens man høre Ellen Hillingsø ´s stemme fortælle en fantastisk historie.


Jeg har fået lavet et par småbarnsbukser med stjerner på til en lille pige jeg kender.


Og en busseronne i mit pt. yndlingsstof Emilias Flowers i den blå/røde udgave.


Hvad har du hygget dig med dag ?

KH

7 kommentarer:

Frk. Munk sagde ...

Hvor er det bare et sødt sæt - er vild med de stjerner der!!!

sonja sagde ...

brødrene løvehjerte er en dejlig historie:()

Signe sagde ...

Jeg er nu altså også ret vild med engle-Obama ;-)

Fru Beck sagde ...

Altså, mens jeg nyder den sidste uges ferie i denne omgang, har jeg endelig fået taget hul på en af de bøger som var med på sommerferien i Spanien - og ikke blev læst. Jeg er gået i gang med "Den mørke Engel" af Mari Jungstedt. Dejlig the og en god bog - ja det er livet

Dine nørklerier ser nu i øvrigt rigtig fine ud

KGaardsted sagde ...

Nej, hvor hyggeligt!! :)
Først: fede stjerner!! :)
Dernæst: Brødrene Løvehjerte.. Åh altså, det er længe siden jeg har hørt den historie! Det må jeg hellere få gjort noget ved!

Pia sagde ...

Jeg lavede persillepesto og syltede bønner

Maiken sagde ...

Åh, brødrene løvehjerte er altså også en smuk smuk historie, som jeg op til flere gange har været ved at klemme en lille tåre til. Det er da en rigtig god idé med nogle lydbøger. Måske jeg skulle overveje det når jeg triller barnevognen eller ammer?