mandag den 1. august 2011

Et Lille Slørløft ....

Endelig kan jeg give et lille smugkig ind i den nu meget mere færdige dukkebog ;-)

Bare et lille et....


I weekenden fik Claus og jeg taget alle billederne, så mærkeligt (på en super god måde !) at vi nu kan gå et skridt videre.
Tekst ,opsætning, korrektur og tjaa ,så bliver bogen sluppet fri :-)
Senest til november ( håber oktober..) kan i endelig komme igang  med at sy dukker derude.
Glæder mig til alle de nye dukkemagere.

KH

Lidt flere smugkig kan du få HER

15 kommentarer:

Karina sagde ...

Glæder mig ellers slet ikke til efterår, men den bog gør da efteråret værd at vente på! :-)
Har faktisk glædet mig, siden du offentliggjorde projektet...


KH

Annchen sagde ...

Ih hvor er det spændende søde W..!!:) Jeg synes det er så kæmpestort og helt fortjent at du skal ud på bog med dine lækkerier..
Jeg glæder mig som et lille barn - og håber at kunne bruge noget af barslen på at øve mig ud fra din bog;)
Ha' en rigtig dejlig mandag..
KH Anne

Anne sagde ...

Den glæder jeg mig til at se:)

bruunsbolig sagde ...

....skønt med en ny dukkebog.....lærte at sy dukker i mine børn steiner børnehave, hvor vi havde hyret Anne Meyer til at komme en weekend. I gennem mange år samledes vi (en gruppe på 7) en gang om måneden til dukkesyning.
Glæder mig til at se/købe din bog.......og lære nyt....

Det ku' du li' at vide... sagde ...

den tror jeg jeg ønsker af mig selv i julegave

Hanne sagde ...

Hej
Synes godt om. Jeg kender en der glæder sig. Så tror jeg vil købe bogen til hende.

by myr sagde ...

Hvor er det bare spændende...tillykke med det, jeg tager hatten af for alle jer "projekt-kvinder" og idemagere - pønser selv på noget...pusler med en flig af en ide...under udvikling...så må det briste eller bære:-)
Glæder mig til at se mere af bogen...
Knus Malene

Helle Mikkelsen sagde ...

Tillykke med bogen, jeg vil glæde mig til at købe den ;o)

Maria sagde ...

She is soo cute !

balbinus sagde ...

Hvor ser det spændende ud !!!:)

ffluwer sagde ...

De er virkelig fine. Fedt at få udgivet en bog med dem. Stort tillykke på forhånd.
Hvis man nu ikke selv vil igang, hvad tager du så for en dukke og hvor robuste er de? (Jeg har en to-årig tøs der eelsker dukker.)

Smil fra Karina

Fru Thornholm sagde ...

Glæder mig rigtig meget til at kigge i bogen!

Trine - Søhesten sagde ...

Fantastisk!!
Er det på nogen måde muligt at forudbestille et eksamplar, så man (=jeg) er sikker på at få fat i en?
Om ikke andet glæder jeg mig virkeligt meget til den udkommer :-)

nathalie sagde ...

This is such a great new! Can't wait to see your beautiful work. Do you know if by any chance it will be translated in english? And how can we preorder it? Thank you!
Nathalie

rikkerose sagde ...

Nøøj - Vi glæder os sørme også til at få et indblik i din dukkeverdenen. De er smukke - hver og én.