søndag den 21. august 2011

En Sidste Ting....

En sidste lille ting jeg gerne vil lave med pigerne til deres loppebod er hårelastikker....


Jeg har en hel del gamle farvede lagner i nogle skønne dusede farver.


Derudover skal man bruge en YoYo maker, elasikker og dims...jeg har brugt vintage blomster og perler.


Regner med at lave et par YoYo´s på forhånd som pigerne så kan pynte og sy på elastikkerne :-)


Det bliver vist et rigtig tøse projekt !

( Loppemarkedet skal stå den 3. september fra 10-16, Willemoesgade 32, 2. sal, 2100 Kbh Ø )

KH

7 kommentarer:

Rumfang sagde ...

Så søde hårelastikker de skal nok blive et hit!

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Og hvad er en yo yo maker og hvordan bruger man den??

Leizys Barslerier sagde ...

De er super fine, god idé :o)

Lisa sagde ...

Det bliver da et kæmpehit og en stor oplevelse for pigerne. Alt i alt ser det ud til at blive en super lækker stand
//Lisa

KGaardsted sagde ...

Hvor er de fine! :)
Tror da også, at de bliver et kæmpe hit!

Maiken sagde ...

Hvor er de dog dygtige! Det er da helt imponerende.

Hvor har du alle de fine plasticdimsedutter fra? :)

Mosters Kuffert sagde ...

Hvor er de skønne jeg har lige købt en yo.yo maker i stof 2000 til 50 kr. Så nu skal lillepigen og jeg i gang med alle stofresterne. Tak for en skøn blog.