tirsdag den 16. august 2011

En Overraskelse

Alt imens pigerne forbereder sager til deres BOD hækler jeg i smug på sidelinien...


Bare lidt til at fylde på "hylderne"...

I Tiger har jeg fået små glas med lys, 3 stk for en 10ér selvfølgelig....har smidt en 50ér i puljen og er nu ved at klæde de små glas på til efteråret, inspireret af hende HER


Den mørke tid nærmer sig jo så mon ikke lidt farverige lyskilder vil være sagen ?

De fede farver 100% akrylgarner har jeg fundet lige HER


Det bliver en "stor" dag.

KH

13 kommentarer:

HelleJescika sagde ...

De er så fine. Jeg ville ønske jeg kunne hækle i acrylgarn, men jeg har så sværvt ved at rør ved det. Men finder ofte billige og flotte garner

polkadotpeticoat sagde ...

I love them I could see these at a fun wedding!

Leizys Barslerier sagde ...

Fantastiske farver, der er vildt flotte :o)

Bebe sagde ...

Skønne farver! Er sikker på de bliver et hit! :-)

Rimme Rum sagde ...

Hvor er det bare nogle lækre farver:0)

Ann sagde ...

DIY????? de er bare sååå fine, men kan kun hækle efter opskrift, ikke i fri hånde endnu :(

Mormorstrik sagde ...

Fantastisk forandring dine lys gennemgår - lækre pangfarver

KGaardsted sagde ...

Det ser godt ud!! :)

tusindfryd sagde ...

;-))) DIY tjo der er ikke så meget men her kommer en lille quick vejledning, hvis du bruger de samme lyd og en nål nr 3 laver du 29 luftmasker samler til en ring med en kædemaske og så laver du ellers bare halve stangmasker i alle maskerne. efter sidste maske i hver omgang laver du en luftmaske og fortsætter endnu engang rundt i halve stangmasker, ialt 11 runder jeg har 3 runder i en farve og 8 i en anden ;-)

KH

Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com sagde ...

Hvor er de bare fine! Jeg er så taknemmelig for dine DIY's, der er super mange gode man kan give sig i kast med, også selvom man er nyhækler! :D

ffluwer sagde ...

Smækre lys. Og på trods af vi skriver august måned, er der altså også kommet lys frem herhjemme.

Ann sagde ...

Lovely!! Tusinde tak ;) Jeg er allerede igang!!! ;)

Camsen sagde ...

Super lækre holdere, og lækkert garn.

Noget helt andet: Hvordan har du fået at vide at du kan deltage på loppemarkedet? Jeg skriver og skriver til dem, men de svarer jo aldrig ;)