lørdag den 23. juli 2011

Vinderen Af Give Away

På endnu en sjaskvåd dag kan jeg nu med glæde spede lidt "sol"


Random org. har nemlig ud af 62 deltagere valgt følgende to vindere, Nr 23 og Nr. 56.

Jeg har talt mig frem til at det således er Fru Thornholm  og  Den Blå Elefant som får post på mandag ;-)

Vil i to lige maile mig fulde navn og adresse på dukkemagersken@yahoo.dk ?


Hvis man ikke har vundet og gerne vil afprøve rondellerne  kan jeg anbefale blomsterfrø som du kan få lige HER i et hav af farver. Alle slags bomuldsgarn i nr 8 kan anvendes til denne DIY men du kan selvfølgelig føre ideen videre i en hvilken som helst tykkelse garn og udformning lige som du har lyst til :-)

Rigtig god fornøjelse !

PS. Mon man kan hækle en paraply ?

KH

1 kommentar:

Fru Thornholm sagde ...

Jubiiii!!! Jeg mailer fluks min adresse :-)