torsdag den 21. juli 2011

SvipTur

Når man nu skal tilbagelægge 500km bag rattet  "bare" for at hente to glade sommerbørn hjem fra sommerferie med mormor og moster må man jo gøre turen til en fest ikke ?

Festen finder jeg på Fyn, nærmere Odense, endnu nærmere Vestergade 7, 5000 Odense C hos TANTERNE

( Længe leve GPSén)


På lange bilture skal man jo gerne lige ud og strække benene lidt og trække lidt frisk luft ikke ?


Lidt HAVBLIK luft !! ;-))


Blev noget fristet af reolen med Hooked med det fine udvalg i farver. Skal lige tænke over om jeg skal give mig i kast med at hækle en måtte til badeværelset ?


Efter at have suppleret op i min lunkne beholdning af HAVBLIK var det godt nok noget af en prøvelse ikke lige at snuppe en af hver farve af BLOMSTERFRØEN.


Ja eller tage en "svømmetur" i bedste Joakim Von And stil i knapperne her...


Måtte lige endnu engang stå og sukke over farverne og skønheden i dette tæppe !


Og så søger jeg en "bedstemor" der har lyst til at lave en masse gammeldags håndklæder til mig ;-)


Nok for nu med så meget garn liggene kan jeg jo ikke "bare" sidde her ;-)

Nyd Dagen

KH

17 kommentarer:

Trillemus sagde ...

Hvor er det bare nogle gode billeder med alt det lækre garn. Sikke flotte farver. Forstår godt at du kunne gå amok i alle disse lækkerier.

Kh Mette

Curly sagde ...

Hehe!!
Næste gang kan jeg da godt gi en kop tår kaffe/the når du nærmer dig tanterne... bor i gå-afstand derfra :-)
Er du blevet Hooked? Jeg er solgt og jeg har stadig to "ruller" stående som bare venter på en god idé!

MalleQ sagde ...

Wauw, de er lækre! Kan godt forstå lysten til at købe (mindst!) en af hver ;)

Strikkesinen sagde ...

Uha for noget lækkert garn, du frister over evne med de pragtfulde billeder, heldig at jeg bor meget langt væk fra den dejlige butik :-)

balbinus sagde ...

SUK......, håber at jeg får mulighed for at komme forbi tanterne en dag :)

Lene sagde ...

øj mand hvor er det nogle lækre billeder---øh garn ;D. Jeg må hellere se at få sparet penge nok sammen til at jeg kan købe garn til et tæppe.

PUK sagde ...

Åh, det er bedre end en slikbutik! Kunne bare bruge en formue på garn, selvom jeg har "lageret" fyldt op allerede:)
Kh Puk

Pernille sagde ...

så lækkert garn! har selv strikket med det skønne Havblik til mine drenge... desværre har jeg aldrig været inde i butikken men kun bestilt over nettet.. måske skulle man aflægge dem et besøg i ferien... tak for inspirationen
Kh Pernille

flet ogsjov sagde ...

Måske man fysisk skal en tur til Odense i ferien. Spise lidt godt (bare for at lokke husbond med)og så smutte ind og se den der "sagnomspundte" shop. De billeder der får jo mundvandet til at løbe....

Louise sagde ...

Whau for nogle lækre billeder, Wenche :)
Virkelig guf for nethinden. Elsker regnbuer på nethinden! Endnu en undskyldning for at flytte til Fyn...
Tak fordi du deler. Jeg er spændt på at se, hvad du får hæklet og udviklingen med Hooked. (Det er vist ikke kommet til Udørken=Nordjylland endnu!...)

tusindfryd sagde ...

Kære Læsere jeg tør næsten ikke røbe at i slet ikke behøver at tage "helt" til Odense for at få fingrene i guffet...Tante Grøn har nemlig en netbutik ;-)

Men butikken er helt klart en oplevelse der er værd at tage med hvis i kommer forbi Odense, her er en summen af glæde ved kreativitet og altid fyldt med forventningsfulde strikkere og hæklere i alle aldre. Så hyggeligt ;-)

KH

polkadotpeticoat sagde ...

Look at all that beautiful color, I wish wish wish I could learn to do this!

Curly sagde ...

Hvis I er på facebook, så er der både en hollandsk og australsk Hooked gruppe :-)

Maria sagde ...

Jeg knuselsker også Tante Grøn! Tager tit min mor under armen og råshopper der. Deres netbutik er også rigtig god, og det fedeste er, at man kan bestille garnet til afhentning - så sparer man portoen og kan alligevel sidde i ro og fred og bestille hjemmefra.

Øøøh, selvom man så ender med OGSÅ at shoppe i butikken, når man skal hente... Hm...! ;-)

Sanne sagde ...

Uhhh, så smukke farver

Eva sagde ...

Sikke et garn-paradis :)

Line sagde ...

Åh gud, det er godt at man ikke bor på fyn.... det havde da været alt for farligt. :-)