torsdag den 28. juli 2011

Store Udfordringer....

Lige her og nu står jeg overfor to store udfordringer....

I morgen kommer Claus Dalby, vi skal lave fotos til bogen, ja nu er der ikke længe til den er færdig ;-)

Se, det er jo en udfordring som alle sikkert kan sætte sig ind i.....bævre bævre !



Den anden udfordring er hvordan disse chokoladehjerter skal overleve i mit selskab helt til i morgen...???


Nå ja, nok endnu en udfordring man kan sætte sig ind i ?

De hvide er mine favoritter.....hvid gør sig ikke godt på foto vel ?

KH

9 kommentarer:

Karina sagde ...

Det bliver så spændende med den bog Wenche! :-)
De dér hjerter er lige til at spise, men jeg hapser altså dem med lys chokolade. Husker jeg rigtigt er der vist nougat indeni? Mmmm lækkert!

KH

Anna Banana Butterhair sagde ...

Ej der er vist noget jeg er gået glip af! Hvilken bog er du i gang med?!

flet ogsjov sagde ...

Det bliver spændende at se det færdige resultat, og chokoladerne, se den tror jeg ikke på...... ;)

Karen Klarbæk sagde ...

Nej, chokolader er slet ikke gode til billeder....eller jo måske....men bagefter, så skal man ikke gemme dem for længe :)

xxx fingre for jer i morgen.
Hils Claus.
Karen

Pia sagde ...

Jeg er så spændt på at se din bog, og efterprøve "en skrift"

Har du en ide om hvornår den udkommer ?

Dankebaar sagde ...

Hvor er det bare spændende! Held og lykke - og hold nallerne fra de chokolader!! ;-)

Kh Maria

Gårdejerinden sagde ...

Spændende med bogen - glæder mig til at se det færdige reultat :0)
- og de chokolader havde altså ikke overlevet hjemme hos mig ;0)
God dag..

Ulla V. sagde ...

Hvor må det være spændende, Wenche - jeg tror at det bliver super godt når to mennesker med så megen æstetisk sans og øje for farver, arbejder sammen. :))

Anonym sagde ...

Glæder mig SÅ meget til din bog. Du kommer vel med Info, så snart den er klar til at købe :-) Det er da den med dukker, ik'? .........og de der chokolader kan jeg overhovedet ikke lide.... ;-)