fredag den 29. juli 2011

Pind 3 og Jeg

Jeg har efterhånden givet det en hel del velmente forsøg men strikkepind nr. 3 og jeg bliver aldrig helt gode venner...

Dammm det går laaaaangtsomt!

Synes bare jeg strikker og strikker men kommer ikke rigtig til enden...


Havde det ikke været for en en veninde jeg er ualmindelig glad for, som tilfældigvis har en baby, som selvfølgelig skal forkæles med hjemmestrik er jeg bange for at disse strikkepinde lå hvor de hører hjemme nemlig i STRIKKEPINDEÆSKEN MED LÅGET STRAMT PÅ ;-)

Nå men hvis jeg engang alligevel bliver færdig skal i nok få at se jeg har nemlig fiflet med opskriften.

KH

7 kommentarer:

morslille sagde ...

Fint ser det ud og ja pinde nr. 3 er små også hæklenål nr. 3.
Troede at du havde alt for travlt med bogen, til at lave andet, hvornår udkommer den?
KH Charlotte

HelleJescika sagde ...

Men smukt bliver det. Hold ud, du bliver glad for det færdige resultat. Jeg er heller ikke gode venner med de små pinde, men resultatet bliver så smukt.

flet ogsjov sagde ...

Pind 3 er så altså bare suveræn til strømpestrikning, men giver dig ret, der er såååå lang vej til målet ellers ;)

Liselotte sagde ...

Pind 3 er min absolutte yndling, men i mange år har jeg ikke kunnet strikke med den uden at få smerter i håndled og albuer. Jeg forsøger mig akkurat lige nu igen - og jeg elsker det altså! ;-)

Det ser lækkert ud, dit strik. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat :-)

tusindfryd sagde ...

Ja det bliver lækkert på pind 3 jeg ved det og derfor gør jeg det nok også igen og igen ;-)
Af en eller anden grund går det altså hurtigere at hækle på nål 3 ??? Det kan jeg meget bedre men ok de fleste hækleprojekter jeg har haft gang i er heller ikke så omfattende så måske det bare er det ;.-)

Altså sene aftener og laaange bilture, der når jeg det. Og nu er det største arbejde med bogen jo også klaret, mangler "kun" tekst.... Men håndarbejdet er i hus.

Bogen kommer til efteråret om alt går som planlagt men jeg vil helst ikke sige for meget endnu hellere sige til når jeg ved noget helt sikkert ;-)

God dag allesammen

KH

HelleJescika sagde ...

Glæder mig til bogen.

Marie-Louise sagde ...

Igen synes jeg det handler om det værktøj man bruger. Når man anvender så lækre strikkepinde, som dem jeg kan se du har gang i, synes jeg det går langt bedre. Det er rigtigt at det tager tid. Jeg er personligt ramt af en pest for tiden, som hedder at jeg ikke får gjort mine strikketøj'er færdig. Ih altså. Har ikke lige tænkt på at det havde noget med pindestørrelse at gøre, men det kan da godt være at det er det.
Skøn farve du har valgt til dit strikketøj ;-)