onsdag den 20. juli 2011

Nørd ?

Er man en nørd , en syslenørd, når man finder...


......knappenåle i sit vasketøj som hænger til tørre ?


...når man på vej hjem fra Irma opdager at man har to knappenåle siddende i bukserne lige over knæet?

Tja såddan en nålepude kan jo føles langt væk når man nu liiige er i gang med noget og der er tøjet jo altid et godt alternativ ikke ?

Hmmm måske endnu en "titel" til visitkortet ? Må vist sørge for at mine fremtidige visitkort bliver i A4 størelse.

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Line sagde ...

Haha, altid godt med et lille smil på læben. En lille synørd gemmer sig nok her :)

Lydert sagde ...

Hehe, kender det godt. Vil dog ikke finde knappenåle i knæet(håber jeg søreme), da jeg næsten altid går i kjole

Losarinas mor sagde ...

;-)

Erna sagde ...

Lidt nørdet er man vel altid, jeg har prøvet at være ude at handle med en strikkepind i håret, så velkommen i klubben.
Tror du A4 str. er stor nok, du kunne jo evt. bruge en regnerulle, der kan være mange titler på

eva sagde ...

:-)) Hahaha, jeg kommer faktisk til at tænke på min far, han kunne nemlig også sy. Hans problem var at han puttede nålene i munden og han var super distræt. Nogen gange var han overbevidst om at han havde slugt dem, det bekymrede ham meget ;-) Jeg har selvfølgelig også optaget den uvane...

Eva sagde ...

Uha, pas nu på vaskemaskinen :)

polkadotpeticoat sagde ...

How comfy!!

Pia sagde ...

Once upon a time ...
Jeg syede bukser til min eksmand, og en dag på arbejde opdagede han at der sad en knappenål lige i skridtsømmen, hvor de 4 lag bukseben mødes.
Jeg var IKKE populær da han ringede ...
Det skal lige siges at han havde haft dem på dagen før, uden at opdage at noget var galt.

Maiken sagde ...

Haha, menneskelig nålepude. Ja, hvorfor ikke?!

Har givet mig i kast med dine andre nørderier og har i min hækleoplæring kastet mig ud i at hækle cirkler efter din DIY på bomuldsrondeller. :)