fredag den 29. juli 2011

Lyst Til En Papirs DIY ?

Jeg er faldet over en lille origamiteknik og har forstørret den lidt ;-)

Det her kan godt laves sammen med lidt større børn.

Hvad og hvordan viser jeg i morgen men inden da kan du lige nå at forberede materialerne.


Du skal bruge papirsstrimler med en bredde på 2 cm og en længde på minimum 45 cm.maks 57 cm

Jeg har her klippet papir fra Rie Elise Larsen og Rice du kan jo bruge det du lige ligger inde med, men pas på det ikke er for tyndt i det, det nævnte papir har en rigtig god tykkelse.

Såååå skal du have en  fredag aften ,med saks, lineal og papir ?

På gensyn i morgen til DIY.

KH

8 kommentarer:

Mia sagde ...

Jaaa, ikke lige i aften, men måske i weekenden.
Kh Mia

Fie sagde ...

Spændende-jeg følger med:-)

HelleJescika sagde ...

ihh hvor spændende, følger med ;O)

Bournonville sagde ...

Mon det er til små buttede stjerner :) bliver spændende.

polkadotpeticoat sagde ...

I love the sweater your working on and those hearts in my house would have been gobbled up before company came.....can't wait till tomorrow!

Malene sagde ...

Det lyder lovende...venter i spænding. Har lige fået nye forsyninger af papir hjem:)

Trillemus sagde ...

Det lyder spændende men jeg har desværre ingen lager af papir :-) Måske jeg skulle starte en samling ;-)... Glæder mig til at se mere imorgen.

Kh Mette

Line sagde ...

Her må jeg følge med, har så meget papir jeg ikke aner hvad jeg skal stille op med :) Venter spændt :)