fredag den 22. juli 2011

Øko GiveAway Testing

Det står ned i stænger på 2. døgn...hvis ikke snart vi får sommer hækler jeg dælme en TANDSTIK !

Nok om vejret, det er FREDAG om lidt er det ferie eller weekend og lad os FEJRE det med en hurtig
 Give Away

Forleden fik i denne DIY på genanvendelige BomuldsRondeller til den daglige ansigtspleje.

Tak fordi i tog så godt imod det lidt "skæve" indfald :-)



Jeg har hæklet fire bomuldrondeller  og vil gerne give to af jer chancen for at vinde dem og ikke mindst teste dem, en ting er jo at jeg synes de bare holder, men hvad synes i ?


Så to af jeg vil med posten først i næste uge modtage to styk hver :-)


Bomuldsrondellerne er hæklet i Tante Grøns Økologiske bomuldsgarn " Bio Blomsterfrø" ( der findes også blomsterfrø som ikke er økologisk).

Bio udgaven har lidt andre farver som i kan se, jeg har valgt rabarber, løvgrøn petroleum, lilla og råhvid.


Du deltager ved at skrive en kommentar ,så ordner Random org lodtrækningen i morgen lørdag, husk at tjekke op på om du har vundet og står dit navn på bloggen i morgen mailer du mig dit fulde navn og adresse på dukkemagersken@yahoo.dk så er de straks på vej til dig.

Alle kan deltage også de hardcore "økofreaks" og i denne Give Away sender jeg gerne Worldwide :-)

Nyd Regnen

KH

62 kommentarer:

Anne sagde ...

Jeg tester gerne:) Og ønsker mig også noget sol!

Kristina sagde ...

Jeg vil gerne deltage :)

Vibeke sagde ...

Vil meget gerne deltage :o)

Mette sagde ...

......jeg er snart villig til hvad som helst for at få den regn til at stoppe. Så hækl endelig en tandstik hvis det hjælper, Wenche.

Jeg er vild med rabarber farven!!

Eva-Maria sagde ...

Jeg tester gerne :) Rigtig søde indfald du har her på siden..

mette b sagde ...

Sikke en god idé. Kan de både bruges til at fjerne øjenmakeup og til toner? Jeg må straks finde hæklenålen og det økologiske bomuldsgarn frem på denne regnvejrsdag - men jeg vil da også gerne vinde et par af dine :)
Rabarberfarven er skøn... må ind til tanterne.
Klem fra mette

Kolorista sagde ...

Jeg vil gerne lege "prøvehare" (som jeg altid kommer til at sige i stedet for forsøgskanin :-)) super spændende idé - og jeg løber altid tør for vatrondeller, så nogle genbrugelige vil være et hit hos mig! tjekker også lige din DIY ved lejlighed - lyder som et overkommeligt hækleprojekt for en utålmodig sjæl som mig...KH Lisbeth

Mini ministeren sagde ...

Den vil jeg bestemt også gerne være med på. Et er at de er miljø venlig men de pynter bestemt også:)

Frk. Munk sagde ...

EJ hvor cool - dem vil jeg da enormt gerne afprøve :-)

Fríða sagde ...

jeg vil da også rigtig gerne være med, synes det er en super idé du har fået og har printet opskriften ud til senere brug.
kh.fra Island
Frida

pif paf puf sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage! :-)

Mia sagde ...

Det er altså en groowy giveaway ! Jeg er da klart med på øko testing !

Smil fra Mia

Trine - Søhesten sagde ...

Jeg synes det er en fantastisk opfindelse, du har lavet der! Jeg vil meget gerne deltage...og vinde :-)

Maren sagde ...

Jeg vil gjerne prøve her i Norge ;)
Jeg har akkurat begynt å leke med hekling selv :)

Fru Beck sagde ...

Lad mig være med. De ser fine ud.

Lotte sagde ...

Jeg vil hellere end gerne teste for dig :)

Heidi-Æblekinder sagde ...

Jeg vil også gerne være test person :) Kan som allergiker også teste om de er gode for os allergikere :)

Jane sagde ...

Osse mig osse mig ;-)

Anonym sagde ...

Dem vil jeg gerne vinde/teste. Hader vatfnugler på vipperne.

Mai-Britt

MalleQ sagde ...

Jeg synes de er super fine og vil gerne teste dem :)

Im IN!

Elisa With Nielsen sagde ...

De er bare så fine, så jeg tester gerne :)

Anonym sagde ...

Økologisk og genbrugelig - den er jeg med på!

Bedste hilsner
Anne O

Fru Thornholm sagde ...

Jeg vil rigtig gerne vinde! :-)

killing birds is not art sagde ...

ønsket jeg var så flink til å hekle :) vil gjerne vinne, hilsen cornelia

Anonym sagde ...

Jeg vil da gerne være testperson og vinde :o)
Kh 10na

Mette sagde ...

Jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen:-)
Kh Mette

Blomsterpigen sagde ...

Jeg vil gerne være med!!! Jeg er en megasejtestperson nemlig! ;)

Noergaard sagde ...

Vil rigtig rigtig gerne deltage og teste :-)
Kh Lene

Pernille sagde ...

Jeg vil også gerne melde mig som testperson :) Håber jeg vinder, synes de ser så lækre ud!

Barbara sagde ...

Jeg vil gerne være forsøgskanin på disse ;0)

polkadotpeticoat sagde ...

I would love to enter....

flet ogsjov sagde ...

Vil gerne teste, for kender ikke alt det det Tante Grøn garn. Og vil vildt gerne et smut forbi Odense i min ferie ;)

Pia (mum22boys) sagde ...

Jeg vil også gerne teste :o).

Mille sagde ...

Jeg prøver dem gerne og synes de er rigtig fine;)

Katrine May sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være forsøgsdyr på de skøne pasteller :)

Fra Katrine

frk. harplod sagde ...

hvor er de fine,, ja jeg tester dem gerne..

Anonym sagde ...

Jeg vil så gerne deltage, så sparer jeg tiden for selv at lave dem, for jeg synes de virker smarte - hvorfor er de ikke lavet før???
Lisbeth

Pia sagde ...

Jamen jeg kan da slet i ikke lade være i håb om at vinde disse fine rondeller ...

Sikke et vejr, hvor er det herligt ikke at skulle i haven, man skal kun overveje om man skal sy eller strikke i denne weekenden, ikk´ ?

Strikkesinen sagde ...

Ih hvor en god ide, har netop tænkt på om jeg skulle hækle nogle, så hvis jeg nu er så heldig at vinde, kan jeg jo lige afprøve først :-)

Anonym sagde ...

Nøj jeg vil mægtig gerne deltage.. :-) spændende om de ender i min postkasse i næste uge.. :-)

Anonym sagde ...

Hov hov.. det var lige mig der var anonym... Slabadubadelle.blogspot.com (fordi jeg desværre stadig ikke kan kommentere ordentligt)

Rollike sagde ...

Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:

~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

HandmadeByMalle sagde ...

jeg vil gerne deltage.....

hækl du bare en tandstik.... så er jeg sikker på at solen vil skinne fra en sky fri himmel!

god weekend til dig og dine,

knus
fra malle

Kreafab sagde ...

Oh yes. Tester gerne dit fine design for dig! Mvh Louise

Annepx sagde ...

Det er en god idé med de "hæklerondeller" dem vil jeg gerne afprøve.

Anja Rosalia sagde ...

jeg tester også gerne, er nemlig død træt af vat fnuller i hele hovedet!
håber det bliver mig der vinder så jeg ikke selv skal i gang med at hækle nogle ;o)

PUK sagde ...

Det er en sjov idé. Jeg vil gerne være med:)
Kh Puk

Rikke sagde ...

Sjov ide, jeg vil gerne være med :)

/rikke

Rosa Gröns Handarbetsblogg sagde ...

Hejsan
Jeg vil riktigt gerne prova.
Du må gerne gå in og kigga i min nya blog.
Og ha en god fredagsafton.

Pimp me up! ... on detour sagde ...

Jeg er med jeg er med jeg er så meget med :-)

enya sagde ...

Hvor er de flotte! Jeg håber jeg vinder.

Camilla sagde ...

Jeg tester gerne!

Kh Camilla

Trillemus sagde ...

Jeg vil også gerne være med i testpanelet og håber at jeg er heldig.

God weekend-trods regnen. Kh Mette

Anonym sagde ...

Super idé - er klart med på en tester.
Kh. Kit

Kristina sagde ...

Jeg tester gerne, men ulempen er jo at hvis de er gode må jeg selv igang med hæklenålen, et lille regnestykke siger mig at så må jeg have mindst syv af slagsen...

Blaa Elefant sagde ...

Fin fin fiiin Give Away du har lavet :D
Jeg vil super gerne være med... Og sikke nogle yndige farver de er i ;)

Mormorstrik sagde ...

Er gerne med på en tester. De er sikkert lækre og bløde.

Heidi Clara sagde ...

Jeg tester gerne (jeg har aldrig lært at blive gode venner med vatrondeller :o)

Anonym sagde ...

Vil gerne teste om de er gode med min foretrukne make-up fjerner, nemlig øko mandelolie :-)

Hilsen Anne

Asiya sagde ...

Jeg ville gerne vinde sådan et par til den skin tonic jeg har købt i dag ;)

Anonym sagde ...

Håber på held til mig,egner mig netop som test person,
for så skønne ting.
KH Kirsten

Mia sagde ...

Hvis jeg stadig kan nå det vil jeg gerne være med?
Kh Mia