onsdag den 27. juli 2011

KageParade

Burde jo egentlig arbejde på fuld skrue.....

Men altså når bedsteveninderne melder ankomst på samme dag slipper jeg glædeligt alt.

Søde R er netop hjemvendt fra måneders jordomrejse og efter alle de eksotiske oplevelser trængte hun vist til nogel så dansk som kanelsnegl på "Krummen Og Kagen" på Nordrefrihavnsgade :-)


Søde L havde været forbi LagKageHuset...


Og endte op med to klissikere ;-)


To dejlige veninder (som ikke lige har mulighed for at stikke forbi hver dag) samlet om mit køkkenbord på en solskinsdag...


Super kaffe i store mængder  fra min mands expressomaskine ( det er så det med ikke at gå ned på udstyr...)

Det er bare LYKKEN.

KH

3 kommentarer:

Frk. NØ´s Roderier sagde ...

Ej hvor er du heldig.... du fik set hende før mig, de lånte ellers min lejlighed imens jeg var i Grækenland, men der var du jo på Fanø, havde ellers planlagt at det var smart I ku bo "tæt" en uges tid eller to! ;-)

Pimp me up! ... on detour sagde ...

Lige et tip, så du ikke i dit liv går glip af verdens bedste kage fra netop Lagkagehuset... Smag Christianshavnertærten!! MUMS

Eva sagde ...

Det lyder hyggeligt. Så SKAL man jo lige holde pause:)