torsdag den 28. juli 2011

Fuglene I Mit Køkken

Det meste inventar i vores hjem er "arvestykker", genstande reddet op af storskraldet, henstillet på gaden, altså sager der enten ikke var gode nok mere , moderne nok mere eller for slidte.

Mit Køkkenskab blev ex. kasseret af den tidligere ejer til fordel for et hvidt nymoderne modulkøkken.

Sådanne gamle sager har selvfølgelig deres knubs men det er der jo råd for :-)


Udskæringer og skruehuller er jeg langsomt ved at tildække med fugle, nænsomt klippet ud af PIP STUDIO tapet.


Faktisk er det blevet til flere fugle end der var huller ;-))


Bagbeklædningen har fået hele tapetet så nu er der et leben uden lige i mit "nye" køkkenskab.


Jeg er ret glad for den gamle sag af et vitrineskab.

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Ej hvor ser det dejligt ud med fuglene.
Kan man ikke se et helt billede af skabet?
Altså de der udvendige fugle ville jeg gerne se hvor sidder....

Karen

Pia (mum22boys) sagde ...

God ide - det er så skønne de fugle ;o)

Irene sagde ...

Kan godt forstå du er glad for skabet:-) Det er så sødt og fint!

polkadotpeticoat sagde ...

I'm in love with this paper.....so beautiful!

frk.regnbue sagde ...

Det ser skønt ud:-) meget mere charme end nyt.... Kh Christina

Blomsterpigen sagde ...

Hele skabet hele skabet hele skabet!! :) Det ser SÅ fint ud. Er det wallstickers eller har du maset det? :)

flet ogsjov sagde ...

Super ide til fornyelse/camouflering. Og så bliver der pludselig liv i noget så kedeligt som et køkkenskab:)