søndag den 31. juli 2011

Fest I Vindueskarmen

Jeg er så heldig at have fået en buket.

En buket jeg nok ikke såddan lige selv havde valgt af lutter vanetænkning.

Men heldigvis kommer der af og til nye indspark i ens liv!


Min efterhånden lidt afblomstrede planteanordning i vindueskarmen er i den grad blevet boostet af et favnfuld skønheder.


Egentlig utroligt hvad såddan en buket kan udrette.


For nu er der altså dømt fest lige her i vindueskarmen.


Om kort tid er der også fest i resten af hytten, familien vender nemlig hjem fra fjeldet i dag, jeg har SAVNET dem noget så forfærdeligt.



Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Frk. Anemone sagde ...

Fantastiske dukker, de er vel nok søde...

Fin buket, der er intet som hvide blomster.

Tillykke...

Irene sagde ...

Smukke, smukke gladiolus:-)

Uddabella sagde ...

Så fint så fint!

christina sagde ...

så fik jeg tilmeldt mig til din fine blog, glæder mig til at følge med så´n helt officielt...

:) christina