mandag den 11. juli 2011

Blå Toner

På en solskinsdag hvor familien var på udflugt til havnebadet på Islands Brygge skulle jeg lige hente kaffe...

Men så var det mit øje skuede en lille butik med navnet BRINJA som jeg kunne genkende fra min Blogroll.

En rigtig skøn lille butik på Islands Brygge 21


Jeg gik lidt i blå stemning og kom hjem tilbage til familien med kaffe, tapet, boglabels, en ske fra Rice i en farve jeg ikke har, en japansk kuglepen og en lille nettaske i en skøn blå farve tænker den skal bruges som potteskjuler :-)


Tja såddan kan man jo let komme på positive "omveje" kender i det ?

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Krudtuglens mor sagde ...

Lunas lille blå net er flittigt i brug i legehuset hvor Luna bruger det meste af sin tid lige nu her i vores dejlige ferie :) tusind tak gaven til hende kæreste!!

Krudtuglens mor sagde ...

*for

Pimp me up! ... on detour sagde ...

Wau et fantastisk blåt net - bare det var mit !

betine sagde ...

Åh ja... Kender det godt :)

Brinja sagde ...

Tusind tak for link :-) Håber du er blevet glad for din køb.
De bedste hilsner
Brinja