onsdag den 8. juni 2011

StjerneVrik

Nye skønne sommerbukser med flæse og stjerner.....


Så får man da lyst til at vrikke med numsen ikke?


Min 8 årrige er helt med på at nu er det bukser med SMALLE ben og ben så lange at de kan smøges op der skal til !

Jeg kan godt glemme alt om posebukser i år...



Tak fordi du var så forudsynet LINE !

På tirsdag er det min tur, for jeg må simpelthen have et par helt magen til ( også med flæse), mine skal være sorte med stjerner og fordi modellen passede mig så godt må jeg lige på jagt efter stof til endnu et par eller to ...?

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

3. sal til højre sagde ...

Nej altså hvor er de bare fine! Elsker flæsen, og stjernerne er helt perfekte til de bukser! :)

Retro-Couture sagde ...

Hvor er de fede!! Flot arbejde. Kh Linda

Ida sagde ...

Sådan et par bukser ville jeg også gerne trække i! Heller ikke nogen pludderbukser til mig i år, tak.

Billy Hankat sagde ...

De er virkelig blevet fine - sidder så godt på hende. Knus K

Gitte sagde ...

Fede bukser - kan godt forstå at datteren er glad for dem, og du vil have et par magen til:)

Majken sagde ...

Gid man også lige kunne bikse sådan et par stykker sammen...de er total fede!

By MARIANNE sagde ...

Super flotte bukser. Synes det er sejt du også laver med flæser til dig selv. Får man et billede?

Libbie sagde ...

Stopper op og kigger nysgerigt indenfor her hos dig :-)
Hold da op en lækker blog og super skønne indlæg. Må vist hellere holde øje med dig *smiler*