tirsdag den 14. juni 2011

SpildTid = FlidTid


Lange bilture kan være ganske skønne HVIS man da ikke er den der spilder tiden bag rettet....

Min mand undrede sig en anelse da jeg til en ialt 8 timer lang køretur pakkede hele 15 nøgler Havblik i min syslepose...


Men med så mange timer på bagen forude kunne jeg lige se min chance for at få suppleret op i mine flagranker i gaveskuffen...De er guld værd at have liggende til små gaver i en fart ;-)


Som du kan se er 15 forskellige nøgler ikke en for meget !

Opskriften på vimplerne kan du findelige her hos KAREN.

11 kommentarer:

Mette Kathrine sagde ...

Hvor er de fine. Gid jeg kunne hækle i bilen, men jeg bliver så køresyg, hvis jeg kigger ned! For det er da et fantastisk sted at spilde/flide tiden :D

Synne sagde ...

Hvor godt. Jeg har også altid en pose garn med og overlader hellere end gerne rattet til Dagdrømmeren, for så kan jeg bare sidde og hækle løs mens landskabet farer forbi.

Jeg kører også ret meget i bus og tog, og der har jeg også altid noget garn med.
Man kan faktisk nå ret meget på en uge hvis man bruger al sin transporttid på effektiv hækling :-D.

3. sal til højre sagde ...

En produktiv måde at få tiden til at gå på - god ide :)

Curly sagde ...

Hvor er du bare sej!! Jeg er sofaliggende ihvertfald en uge endnu så jeg har oz planer om at finde hæklenål og garn frem og få lavet nogle vimpler.

PUK sagde ...

Af samme grund tager jeg helst toget, hvis jeg skal langt. Så kan jeg nemlig hækle på turen i stedet for bare at sidde bag rattet. Herhjemme er jeg nemlig den eneste, der har kørekort:)

Så fine farver på dine vimpler.
Kh Puk

Curly sagde ...

Jeg tror lige jeg skal ha lidt hjælp somewhere!!! Jeg kan bare ik hitte ud af at lave dem, de kommer til at se heeeelt forkert ud!!!

tusindfryd sagde ...

Curly hvis du bor i eller nær kbh er der hjælp at hente :-) ?

KH

Curly sagde ...

Jeg er desværre helt fra Odense... Øv!

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Skønne vimpler, dejlige farvekombinationer

stine:)

tusindfryd sagde ...

Kære Curly så er jeg sikker på at tanterne fra Tante Grøn gerne hjælper dig ! Der er du i meget gode hænder ;-)

KH

Curly sagde ...

Takker, det havde jeg slet ikke tænk på til trod for at det er min lokale garnpusher og ligger lige rundt om hjørnet fra hvor jeg bor... Men tror faktisk at jeg knækkede "koden" i går, men gør lige et nyt forsøg igen i dag.