søndag den 19. juni 2011

Som Lille Juleaften...

Det har føltes som lille juleaften...

Jeg har pakket ind i lange baner og skrevet til og fra  til forventningsfulde modtagere.


Nu mangler jeg blot et par adresser og tilbagemeldinger så er næste skridt en tur på pohuset.

Lidt er der tilbage og du kan se det nedenfor :-)




Kæmpe stykke børnestof 250 cm langt 185 cm beedt SOLGT


Et sæt babysengetøj SOLGT


Kraftigt stof til ex gulvbuder, hynder eller betræk til en skrivebordsstol?


Lidt div. børnestof-


Tak for alle jeres søde mails og fortsat god søndag.

KH

8 kommentarer:

Christina sagde ...

Selv tak. Glæder mig virkelig meget til at modtage min fine pakke!

polkadotpeticoat sagde ...

This was so sweet .....I can't believe you still have some left!!!!those hens are so cute!

betine sagde ...

Jeg vil gerne købe børnestoffet hvis du har det endnu :)

Pernille sagde ...

Jeg glæder mig vildt til at modtage min pakke! :) Hvor mange stofpakker lavede du egentlig?

MVH Pernille

Lene - The knitting needle sagde ...

Oi, så mye flott det var her!
Kjempe fin blogg, ha en strålende søndag:)

Dankebaar sagde ...

TAK for den skønne stof der ankom i dag - lige på min fødselsdag! Det var næsten dagens bedste gave - selvom den fra fra mig selv til mig selv... ;-)

Pernille sagde ...

Jeg siger også mange tak! Postmanden har lige været her med mit stof og det er bare så fint :D Med venlig hilsen Pernille - pescno.blogspot.com

Christina sagde ...

Hej Wenche,
Tusind tak for den lækre pakke :)
Du kan se hvor fine stofferne (også) ser ud hjemme hos mig her: http://smuttii.blogspot.com/
Kh Christina