fredag den 17. juni 2011

Retrostof Update

For en ordens skyld skal alle lige have chancen for at vide følgende !

Søndag kl 9 kommer retrostofpakkerne på bloggen.

Det bliver først til mølle :-)

Alle stykker har en højde af 50 cm + og en bredde på det halve af originalstoffet altså ca 70 cm ( men det varierer altså lidt)

Pakkerne ligger HELT fast  og jeg vil nænsomt blande alle farver i hver pakke og sørge for at de er lige fede.

Hver pakke indeholder min 8 stykker og vejer ca 380-400 gram.

Du modtager altså en LykkePakke :-)

Nedenfor kan du se nogle af de stoffer der vil være i pakkerne.












Udover stofpakkerne vil der være 5 sæt baby/junior sengtøj, et me stort bomuldsgardin og en Wiiinblad stofpakke hvis der er en samler derude ;-)

Nyd Dagen og God Weekend

KH

12 kommentarer:

Dankebaar sagde ...

Jeg samler Wiinblad!! Åh, jeg kan ikke vente til på søndag - har bare lyst til at købe DET HELE lige nu! ;-) Nå, jeg må pænt stille mig op i køen og vente ligesom alle de andre.

Tror da blogspot går ned på søndag kl 8.59! ;-)

God weekend så længe.

Katharina sagde ...

Jeg vil sidde klar!

Line sagde ...

Uhh det bliver spændende.. Er vild med dine stoffer :)

Malene sagde ...

Hvordan kommer det til at foregå? Skriver man under søndagens indlæg, hvad man er interesseret i eller går de respektive pakker til den, der først får sendt en mail afsted med det ønskede?

Trillemus sagde ...

Jeg glæder mig endnu mere til søndag.....

Kh Mette

tusindfryd sagde ...

Kære Alle i MAILER mig !!!Skal nok lige lave et indlæg i morgen så alle kan se "reglerne" inden søndag :-)

KH

Mama Lola sagde ...

Hvor spændende - det er også nogle gode pakker:)
Må se om jeg kan nå det:)

by BeaTell sagde ...

Siiiikle!!! sender du til norge eller? ;) if I am one of the lucky ones?

Pernille sagde ...

Det ser bare lækkert ud :) Sidder helt klart ved computeren kl 9 søndag :D

strikkestine sagde ...

Wauw! Jeg må bare eje en af dine pakker - vil sidde klar ved tasterne søndag morgen...Kan næsten ikke vente!

sborgesen sagde ...

Jeg er også parat - hvor spændende!

Sissel sagde ...

Jeg gleder meg til du legger ut stoffene - og håper jeg er rask nok!

Jeg har sendt deg en mail med en forespørsel, avsenderen er ferratemexico@hotmail.com - mailene fra meg har lett for å havne sammen med spammailen....:)

Sissel:)