søndag den 19. juni 2011

RetroGilde


Så går det endelig løs :-)

HUSK!! Du skal MAILE mig på dukkemagersken@yahoo.dk hvis der er noget iblandt du gerne vil have hjem.
Kommentarer gælder ikke som "bestilling"

Jeg ligger fra i den rækkefølge jeres mail kommer ind.

Alle priser er INCL. forsendelse, bestiller du flere dele retter jeg selvfølgelig beløbet ind derefter.



Retrostofpakkerne indeholder min 8 forskellige stykker blandet i farver og mønstre og hver pakke indeholder 2 meter ++. Der kan ikke afgives ønsker om farver.
SOLGT

Et sæt junior dyne og pudebetræk med høns, fugle og gæs i super stand SOLGT


Et sæt super retro i blå/tyrkise farver dyne- og hovedpudebetræk , hovedpuden noget lysere i farven og mere slidt, dynebetrækket som nyt. SOLGT


Et sæt junior eventyrs dyne- og hovedpudebetræk som nyt  SOLGT


Et junior dynebetræk (tv) i forvasket og fin stand, dertiltil et stort voksen hovedpudebetræk til at sy en juniorstr af samt en lille rest derefter :-)  SOLGT


Et JUNIOR dyne- og hovedpudebetræk i super stand  SOLGT


Et BABY dyne-og hovedpudebetræk i super stand  SOLGT


Et stort stykke børnestof med de mest bedårende motiver i skønne farver ! 185 i bredden  250 i længden kan bruges som sengetæppe? Gardin? til puder? opslagstavler???   Fundet i Australien i en sen nattetime ;-))  Er som nyt !  SOLGT


En lille Wiiinblads lækkerbisken. Et stort stykke af det blå/tyrkise. Stort pudebetræk i den lyseblå/blå dertil ialt 7 fservietter med motiver.   SOLGT


Pakke med diverse børnestoffer SOLGT


Kraftigt bomuldsstof orange blå lavendel petrol og hvid , originalt fra rulle, aldrig vasket/brugt. Kan bruges til puder, hynder, punge, takser osv. slidstærk ! 120 cm bredt  210 cm langt  250 kr


Ligeledes kraftigt stof, har været syet op til gardin. 110 cm bredt  150 cm langt  190 kr

7 kommentarer:

Mia sagde ...

9.01 - så var min bestilling sendt! Krydser for at jeg fik det skønne eventyrsæt :-)

Smil fra Mia

Dankebaar sagde ...

9.02 - var min bestilling af sted, så jeg håber der bliver 3 stofpakker til mig. :-) God søndag til alle.

Stinne sagde ...

nå det var mere end min usle pengepung kan være med til - tillykke til den der får det dejlige blå/lilla/grønne børnesæt - BTW så er pudebetrækket fra et andet sæt - det kunne fåes i flere farve kombinationer. :-)

Davids Engle sagde ...

Smukke farver og mønstre. Man bliver glad af at se på dine fine pakker:-)

Anna Marie Weinreich sagde ...

Kunne ikke have sagt det bedre end 'Davids Engle' - det er virkelig nogle skønne billeder :)

Conny's Cottage sagde ...

that is great!!!!1


hugs Conny

Binemor sagde ...

Skønne skønne pakker.... :)