fredag den 24. juni 2011

Patent Værdig ?

Skar mig på skræddersaksen da jeg klippede trikot til dukkeansigter....

Var lige så godt igang så ville nødig afbrydes af en tur i køkkenet på jagt efter plaster.


Så det blev til en strimmel trikot, en knappenål med farvet hoved og for ikke at stikke mig på spidsen kom der lige en perle på enden...

Så er det bare jeg tænker om jeg skal skynde mig at få patent på dette nye plaster?

Det er dejlig blødt, kan genbruges efter vask, klistrer ikke på huden og så kan man jo skifte farve på nål og perler alt efter behag og mon ikke også den giver lidt ekstra opmærksomhed ?

Nyd Dagen

KH

15 kommentarer:

By MARIANNE sagde ...

En kunstnerisk dekoration i sig selv. FLOT

Line sagde ...

Der er også frygtelig langt ud i dit køkken, så genial løsning. Synes klart du skal søge patent og blive rig!

Losarinas mor sagde ...

Synes bestemt du skal gå videre med den ide !
:-)

Katharina sagde ...

Super - du må direkte til patent og varemærkestyrelsen. Smuk detalje er også at det har den "rigtige" plasterfarve ;)

Curly sagde ...

Hvor er du bare god!! Så skal man heller ik bekymre sig om at plasteret løsner sig når man bøjer fingeren!!!

Christina sagde ...

Du må straks tage patent, især pga af det fine design!

Helle sagde ...

smart :)

tusindfryd sagde ...

:-))) Faktisk et super plaster fordi der også kommer luft til !

Hviss jeg lige får kortet nålene af...tja måske :-)

God Weekend
KH

Frk. NØ´s Roderier sagde ...

Og man kan tydelig se at der er en dygtig læge gemt i dig.....! ;-)

Billy Hankat sagde ...

Jeg istemmer; søg patent med det samme - man ved aldrig, hvem der læser med;-)
Knus K

Hanne sagde ...

Det plaster må lige være noget for mig!! Jeg er allergisk overfor alm. plaster.
Skynd dig at ta patent....ti hi
kh hanne

Demselv sagde ...

Hvor er det kreativt og opfindsomt, men også tegn på en smule arbejdsliderlig ihærdighed... hvis jeg må være så fri ;o)

Rigtig god weekend
Kh. Jill

polkadotpeticoat sagde ...

The pins would turn my kids back to the original , but I think its like a piece of jewelry!

Lene sagde ...

Wenche, du forstår at sprede smil og glæde omkring dig

Anette sagde ...

Smart plaster. Griner stadig ved tanken. Pantentansøgningen er vel sendt ;o)