torsdag den 16. juni 2011

Ohhh My Retrostof....

Mener jeg efterhånden har mailet tilbage til en 50 stykker af jer, at jeg nok snart laver retrostofpakker igen...

Og tiden gik og gik og gik....

I dag har jeg så tyv hugget mig et par timer til at finde frem af gemmerne...og så er det bare at jeg står med BUNKEN !


Av der er mange klippe folde timer der !!!

Og så har jeg en 5-6 baby/juniorbetræk som jeg altså ikke nænner at splitte op i småstykker !!


Så nu vil jeg bare lige forspørge...mangler i overhovedet retrostof ? OG i hvilke størelser ?? Stykker af 15x30 cm og ligende er på forhånd helt udelukket ;-)))

Har overvejet halve meter i halv bredde? Med min 8 forskellige stykker = 2 meter ?

Vil rigtig gerne høre fra jer ;-)

KH

29 kommentarer:

Natanja - Frøken Simony sagde ...

wow.

Sælger du også sengetøjet? Hvis du gør vil jeg da gerne se det :)

tusindfryd sagde ...

JA sættene sætter jeg for sig for de kan klare en hel del børn endnu ;-)

Natanja - Frøken Simony sagde ...

Håber jeg er hurtig nok så :)

Kirkesjov sagde ...

Gerne den størrelse du nævner - og jeg er til farveopdelt. Ønsker mig en blå og en lilla bunke! Og en grøn kan jeg også bruge :-)

Kh. Mette

Jane sagde ...

Er vild med det turkise med lilla huse....havde det som junior sengetøj, da jeg var barn, bare i gul/orange...hvor stort stykke har du af det?

Anne sagde ...

hihi nu igen søde W ;)
sig til hvis du skal bruge en hånd efter fredag, eller en til at snakke imens!

Kh

Livet i VillaDallbo sagde ...

Jaaa, jeg kunne også godt bruge noget af det, i de grønne,blå og lyserøde/orange nuancer :o)

Katharina sagde ...

Juhuu, jeg holder mig til - uanset farver og størrelser!!
- Katharina

Line sagde ...

Øj det blå med hjerterne på er sødt, mm drømme drømme drømme. Ellers kunne jeg godt bruge stykker af 32x32 cm (jeg kan godt selv klippe det ud) i blå og grønlige nuancer.

Mia sagde ...

Jeg er meget interesseret i dine baby/juniorsæt - hvis de er med børnemotiver? Hvad skal de koste?

Smil fra Mia

Trinekjr sagde ...

Ej, jeg er også helt vild med det turkise med lilla huse...hvis det er juniorsengetøj, så er jeg mget interesseret...
Kh
Trine

Heidi / I'm with Leia sagde ...

Ja, jeg vil gerne købe retro stostof - skal lave lidt til den lille (og med det sy for første gang på over 17 år). SÅ retro gerne i "drenge" farver ville være super :)

sonja sagde ...

det lyder rigtig godt:)

polkadotpeticoat sagde ...

they are so beautiful all stacked together...
I need a translate button my new computer does not automatically do it like my old one. My comments probably are not making any sense!!

betine sagde ...

Jeg synes også det lyder perfekt med det, du har tænkt... :)

Kristiane sagde ...

Jeg vil helt sikkert gerne købe nogen større stykker. Nåede desværre ikke at få noget sidst du solgte ud, så håber jeg er merer heldig denne gang. ;-D Vil helt sikkert holde øje med din blog. ;-D

Wilhelmine sagde ...

Hei, jeg vil gjerne kjøpe noen større stykker av deg også hele dynebetrækk.Gleder meg til de kommer på salg, hvordan legger du dem ut, kommer de til salg her på bloggen din? Hilsen Wilhelmines blogg i Norge

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hvor ser det godt ud Wenche, men springer over denne gang

Stine:)

Malene sagde ...

Suk, det blå med hjerter. Lyder som et fint forslag til størrelser på stykkerne

tusindfryd sagde ...

Tusind tak kære piger !!

Jeg må have saksen frem !

Regner med at ligge det på på søndag?

KH

By MARIANNE sagde ...

Hvor er det bare inspirerende at se din samling. Får helt lyst til selv at samle, istedet for altid bare at gå ud og købe nyt.

Fjeldborg sagde ...

Wow, så mange flotte stoffer du har. Jeg kjøper gjerne! Blått/turkis/rosa/grønt/lilla/gult er meget interessant!

-Ingrid:)

Julie sagde ...

jeg kopiere bare hvad Mette skrev for det er lige hvad jeg også mangler :D

"Gerne den størrelse du nævner - og jeg er til farveopdelt. Ønsker mig en blå og en lilla bunke! Og en grøn kan jeg også bruge :-)

Kh. Mette"

kh Julie

Fantastisk Sommerfugl sagde ...

jeg venter spændt på at det bliver søndag, er da helt bestemt også interesseret. Der skal jo lidt fornyelse til ind i mellem.

Mvh Tina

Trillemus sagde ...

Glæder mig til søndag.....

Kh Mette

Dankebaar sagde ...

Jeg vil også gerne købe - hvis der overhovedet er mere tilbage? Alt har interesse - både farver og størrelser.

Håber der er noget tilbage til mig... :-)

Dankebaar sagde ...

Nå, så læste jeg lige kommentarerne igennem - jeg venter også spændt til på søndag og håber jeg er hurtig nok. SKØNNE stoffer!

Stinne sagde ...

det blå/grønne helt til højre havde jeg som barn og har ledt desperat efter det nu da jeg selv er blevet mor - må jeg ikke nok købe det. PLEASE!!!

Stinne sagde ...

please ikke klippe i det - og det er lige gyldigt om det er baby eller junior da hun er i baby nu. Vil super super gerne eje det - har total hjertebanken!