søndag den 26. juni 2011

Mit Nye Krea Magasin

Da jeg forleden skulle forny min blogrol lidt kom jeg forbi hos Karen Marie Dehn og opdagede at hun tilbyder et Krea Magasin " Karen Maries Krea Magasin" hvor man kan få tips om håndarbejde og særligt broderi som hun jo er aldeles dygtig til !

Det nye Magasin (en genial ide) er helt ONLINE og lander direkte i din indboks straks det udkommer.


Man kan tilmelde sig lige HER , jeg har allerede modtaget det første, det ser rigtig godt ud og jeg glæder mig rigtig meget til at følge med.

Så blot et lille tip hvis du trænger til gode råd om håndarbejde.

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Tak :-)

Gitte - RAV OG KRAT sagde ...

Tak for tippet, man kan altid bruge lidt mere inspiration.

Go' søndag.

Hilsen Gitte

PerZille sagde ...

Takker for tip :-)
Ha' en dejlig søndag!
Stine

Curly sagde ...

Jeg har også tilmeldt mig... glæder mig til at modtage det første nummer :-)

polkadotpeticoat sagde ...

More inspiration and free, what more could a girl want!

Karen Marie sagde ...

Altså tusind tak for linket og de dejlige ord!

Dejlig sommerdag til dig - KH Karen Marie