lørdag den 4. juni 2011

MaskingTape MT

Forleden var der en der spurgte hvor man i Danmark kan købe maskingtape?

Maskingtape er en specialtape fra japan den er papiragtig, fås i et utal af mønstre og farver, maskingtape kan bruges til at pynte med, ex kan trætøjklemmer gøres aldeles yndige ;-)

Maskingtape kan selvfølgelig også bruges til indpakning !


Jeg har ex. brugt en neonpink maskingtape i min lange gang lige HER men man kan også sætte den omkring plakater og derved skabe en slags ramme. Uroer er en anden fin og meget sirlig ting man kan lave, tag ex en meget tynd fiskesnor og klæb alle mulige forskellige tape på i "snipper" snipperne kan så ex klippes spidse i enden og have forskellige længder...slip fantasien løs !


Jeg ved man kan købe MaskingTape i gode udvalg lige her

TANTE GRØN i Odense

Frk. NØ i København

Lur mig om maskingtape ikke også får i Århus og ....

Ellers til alle så lever vi jo i en World Wide Web tidsalder og  kan bestille her på ETSY

Køber du på Etsy skal du dog lige være opmærksom på TOLDENS LANGE FINGRE , hold dig på max 80 kr excl. forsendelse ( de fleste sælgere bor i USA og Japan)  ellers bliver det nogle meget dyre ruller :-)

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Alice M sagde ...

Jeg har set det i Ting - Bolig og Livsstil i Fredericia :)

By MARIANNE sagde ...

Tak for fiffet. Jeg har set din gang og er vild med din løsning. Jeg har derefter studeret mit hus nøje. Desværre er der ikke et egnet sted til at kopier din løsning, hvilket jeg er lidt fustreret over. Det ser jo bare så godt ud.

Pernille sagde ...

ArchiTegn, der er Arkitektskolens butik her i Aarhus, har rigtig mange forskellige til 20 kr. rullen. Har også set dem i BoxDeLux i Graven til 25 kr. Skal have købt nogle ruller selv, men går altid i baglås når jeg står foran dem, for vil jo helst have dem alle! Din gang ser forresten super fed ud. MVH Pernille - pescno.blogspot.com

Onkel Anne sagde ...

Du kan købe det i Aalborg hos Høgh eller lige her:
http://www.hoghshoppen.dk

Fedt med idéer, jeg synes nemlig, det er så svært at finde muligheder med det!

polkadotpeticoat sagde ...

What amazing colors!!! any package looks better with some color!

vidunderlige univers sagde ...

Jeg ved at jeg spurgte dig.. Tak for tippene.. kender faktisk boxdelux i Århus - der prøver jeg.. Fedt og Tak...:0)

Stinne sagde ...

en og 1/1 del i Randers har også mange forskellige

Stine sagde ...

Må jeg spørge hvordan i bruger det? Er helt ideløs:-)