onsdag den 22. juni 2011

Hvilket Nummer Er Det Mon ?

Hvilket nummer af Bolig Liv er dette mon ?

Altså udover Nr. 7/2011.

Kan huske jeg købte det allerførste eksemplar til intropris vist nok en 20ér, var det i 2003/2004?

Såå er vi omkring nr 127 ?

Var super glad for det nye blad ,da Bo Bedre er lige en tand for "højt" til mig, så har faktisk fået et nyt hver måned lige siden, ja de sidste år sågar med abonnement ;-)

Har dog i laaaang tid undret mig hvorfor det er jeg stadig "skal" have det?

Indholdet har nemlig til tider syntes at blive gentaget måned for måned år efter år, blot med lidt nye farver?


MEN i dette nummer blev jeg for første gang i meget lang tid hængende på mere end en lyn gennembladning der er nemlig kommet et nyt ord ind i bladet ,DIY !


Faktisk nogle ganske fine nogen de har fundet frem, blot et tip til alle jer der elsker at få DIY´er ;-)


Tror min hang til bladet skyldes de mange smukke billeder, glæder mig til at se om der sker mere nyt fremover !

KH

5 kommentarer:

Differentia sagde ...

Det første er fra oktober 2003 er jeg næsten sikker på. Vi boede i Prag og nogle af vores gæster havde første nummer med til mig og jeg var hooked :-) og har været med lige siden.
Mange hilsner
Mette

Fru hygge sagde ...

Jeg har også fået Blogliv med posten, men har ikke endnu ikke haft tid til at kigge i det.. Min symaskine hiver i mig, så bladet må vente lidt :0) Fedt med DIY'erne ;)

davids engle sagde ...

Jeg købte også det første BoligLiv og var også vildt begejstret. Har det endnu et sted i stabelen. Kan nemlig ikke smide dem ud:-)
Havde indtil da købt Bo Bedre og Isabellas, men dette nye magasin ramte bare mere plet. At det så går smukt hånd i hånd med den kreative blogverden er jo helt naturligt - selvom den ikke fandtes i 2003.
I det nye nummer er Rikke fra Karlas Forbindelse (hende med de skønne retrokjoler a la Yvonne fra Olsenbanden) nævnt i en fed artikel om en kvinde, der istandsætter gamle campingvogne. Så fine billeder i hele bladet denne gang, synes jeg.
God fornøjelse de damer:-)
Kh. Kate

Heidi sagde ...

Jeg har det på nøjagtig samme måde som dig, alligevel får jeg det stadig med posten og glæder mig hver gang til at læse det. Det er smukke billeder, men når jeg sidder og har læst det tænker jeg ofte det var da lidt tyndt denne gang. Derfor glæder jeg mig til at læse det denne gang. Jeg har nemlig også fået luret at det har noget med, jeg har lavet og det er jo sjovt :)

Malene sagde ...

Jeg er helt enig med Mette. Det første eksemplar af BoligLiv var oktobernummeret fra 2003. Der er, så vidt jeg husker, en rigtig god DIY på halloweengræskar med smukke mønstre i det nummer. Dengang hed det bare ikke DIY... Men man må jo følge med tiden og sprogets udvikling ikke mindst.
God torsdag.
Kh. Malene