lørdag den 25. juni 2011

Hasbeens / H&M / Disney


En lille fredagsudflugt til strøget med en is og en tur i Rundetårnet i sigte førte lidt mere med sig...



I H&M  fandt jeg disse HASBEENS , sat ned til 100 kr !!!

Ok, så er der jo ikke så meget andet end bare  finde den rigtige størelse vel ?


Jeg har ikke gået i træsko siden jeg var barn. De er topskønne at have på.


Lillepigen og jeg spottede også lige vores nye tandkrus,de har de fineste farver

Jeg er egentlig ikke den store Disney fan men de her går i den grad an.

Nu vi er ved Disney  er der netop kommet en Disney Store på strøget lige ved siden af Royal Copenhagen, det er den eneste Disney Store i Norden, vi stak da lige snuden indenfor.....Som et festligt indslag på en shoppingtur kan det varmt anbefales ,men gør det før du føler dig udmattet og mættet af indtryk ;-)


Hmmmmm lørdag, sommerferien er skudt igang, vi skal ikke smøre madpakker og stå tidligt op de næste maaaange uger SKØNT !

Nyd Dagen

KH

11 kommentarer:

HelleJescika sagde ...

De er virkelig skønne de sko.

Godt vi ikke kommer ofte på strøget, vi elsker Disney Store. Pigernes storesøster bor i England og i den by hvor hun bor er der en og den besøger vi HVER gang.

betine sagde ...

Naiiii..... Hvor ER de fede, de sko! Sikke et kup :)

Anne sagde ...

Nå, det var sådan nogle sko, du mente! De er rigtig fine:)

PUK sagde ...

Fiiiine sko. Jeg har dem i røde og ville elske dem i hvide også:)

God ferie!

Groovymama sagde ...

Nøj, et kup. Jeg vil såååå gerne ha' et Hasbeens. Nu må jeg vist snart afsted til H & M

Binemor sagde ...

Læste godt om den nye butik på strøget, den må vi vist hellere ind forbi når vi kommer til staden senere i juli måned :)
Og nye sommersandaler kan man jo aldrig få for mange af vel(!)Jeg ville elske dem i røde Puk...

polkadotpeticoat sagde ...

I wish we had an H&M those are so cute!

Mette sagde ...

Til lykke med de nye Hasbeens, Wenche. Gid du må elske dem så meget, som jeg elsker mine røde mage til, der sidder på mine fødder lige nu. Jeg gad da også godt et par hvide....

vidunderlige univers sagde ...

de sko er så fede og dejlige at gå i.. i sverige har de dem i flere forskellige farver.. og 100 kr er da LIGE til at hive op ad lommen.. KH iben

Æblekinder sagde ...

Heldige dig !

Tina sagde ...

Ved godt misundelsens ansigt er stygt....men Hasbeens til 100,-!!! Din heldige gris;);) Mine fødder er desværre ikke gode venner med de stive såler, men jeg har længe sukket efter sådan et par!