onsdag den 15. juni 2011

HåndArbejde

På mit Tirsdags sykursus hos LINE bliver der arbejdet i dyb koncentration....

Den "skrappe" og dygtige lærerinde har øjne på stilke, i fht. hvad hænderne laver altså ;-)

Kunne ikke lade være med at fotografere lidt af stemningen til jer.


Kyndige hænder i aktion.....


Nusse nøjagtig rynkning....


Snorlige påsyning af kantbånd....her er man bare HELT stille...


En sysleæske med alt det man ikke kan undvære....


En trænet kursist....


Stof, mønstre og solskin !

Bare rolig der bliver også snakket, grinet og drukket kaffe.

For min skyld må det gerne være tirsdag hver dag !

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Anne sagde ...

Ja tak til tirsdag hver dag:)

Anne sagde ...

Uhh det ser så godt ud. Det er da vist Annes sysleæske :)

KH

Sofie Legarth sagde ...

Det ser bare så hyggeligt ud - jeg får helt lyst til også at være med :-)

Anonym sagde ...

Ja det er nogle hyggelige tirsdage, dem bliver man altså meget afhængig af :)
Og Sofie, du kommer jo snart hjem - så må du komme ned og joine os !

Kh. Julie ( der lige har lært at rynke;) )

polkadotpeticoat sagde ...

I can't wait to see what the end result is going to be!

Tinitten sagde ...

Hejsa

Jeg kom lige dumpende forbi, og det er jeg da glad for. Sikke lækker blog, lækre kreating og dejlige emner. Jeg melder mig som læser, og kigger ind igen...

Solskinshilsen Tinitten

Kig ind til mig hvis du har lyst

http://tinittens-tumlerier.blogspot.com/

Demselv sagde ...

ujhhhh, det ser hyggeligt og meget lærerigt ud. Var inde og se kursisternes kreationer den ene dag, det ser bragende godt ud alt sammen, hvis man udvikler sig til sådan et talent, kunne det da godt være man skulle se at komme af sted :o)

PUK sagde ...

Hvor ser det bare dejligt ud:)
Jeg ville ønske, det var mig. Min sykælder kalder tit på mig, men det bare slet ikke det samme at sy alene.
Kh Puk

Billy Hankat sagde ...

åh ja, det kunne være skønt at skulle i kælderen hver dag:-)

Lisa Astrup sagde ...

Sikke flittigt der arbejdes, dejligt at se.

Jeg har en lille giveaway på min blog hvis nogen vil se med:

http://lisaastrup.blogspot.com/