onsdag den 1. juni 2011

Fra Arrrrhhhh Til Ahhhh...

For nu et års tid siden fik jeg fingrene i en ualmindelig praktisk kommode...

Høj og rummelig uden at tage for meget plads.

Her har jeg alt mit sy nips og naps og skufferne kører op og i dagligt.

Der var bare lige det at kommodens greb dagligt stak mig i øjnene!


Nu har jeg så ENDELIG fået gjort noget ved det !


Hos HAULRIG DESIGN har jeg fundet de finese greb i porcelæn i 4 smukke farver til en udskiftnings venlig pris på 25 kr pr stk. , grebene er fra Aspegren hvis du ikke lige bor i nærheden af Haulrig på Østerbro :-)


Ved godt det nok bare er mig...??? men det er virkelig fra ARHHHH til AHHHHH for mig, og jeg sidder trods alt og kigger på den hver dag :-)

Nyd Dagen

KH

22 kommentarer:

Natanja - Frøken Simony sagde ...

wow hvor er den skøn - elsker farverne sammen.

Kreativhobby.dk sagde ...

En farve rig verden, er bare lidt sjovere ;o)

En dejlig opfriskning.

by myr sagde ...

Hvor er det en lækker kommode, og det er da helt vildt så stor forskel der er nu hvor grebene er blevet skiftet...åh såen en kommode ku jeg sørme også godt bruge!

Forresten, så er det da et tosset fedt billede du har hængende over kommoden:-)

Knus Malene

Fjeldborg sagde ...

Suuuuperfin! Og for en god pris:) Skjønner godt du er storfornøyd, alt ligger i detaljene!
Ha en riktig god dag.

Ingrid:)

Tina Dalbøge sagde ...

Rigtig fin - Tillykke med den! kh Tina

Kristin sagde ...

Uha det er en ualmindelig lækker kommode! Farven er ovenud skøn og grebene ligeså!

Sine sagde ...

Skøn kommode, kan godt forstå du er glad.

Anne sagde ...

wauw! Kan man også få grebene som knager? mangler nemlig 2 knager til badeværelset. Vi ses på tirsdag! Har du tid til kaffe enten før eller efter?

Ditte sagde ...

Fed kommode! :) Og skønt at se en Blythe - var næsten helt urolig for at min var den eneste i danske hænder :)

Mama Lola sagde ...

Den er rigtig rigtig fin:)

ohhhappy sagde ...

Wow, den er fin! Er helt vild med farverne...

Line sagde ...

Jeg synes faktisk at de hvide greb er meget pæne, men de nye du har købt passer rigtig godt til kommoden. Så jeg forstår udemærket din fra arh til ahh oplevelse :)

AbluMoo sagde ...

Kommoden ble kjempefin med de nye knottene. Prikken over i'en! :)

polkadotpeticoat sagde ...

This is almost the exact color I'm going to paint my house....love it and all the mis-matched knobs!

Karina sagde ...

Det er ikke bare dig ;-)
De nye greb er som skabt til kommoden!

KH

tusindfryd sagde ...

Tak :-) Så er jeg helt rolig over såddan en overflods handling ;-)

Grbene har forskellige skruer med så de både kan bruges som greb og knager.

KH

In my house sagde ...

Så Tjusig, älskar turkost... Kram josse

Squirrelhaus sagde ...

What a great find, and I absolutely love the color!!! You did good!!!
Have a great week!
Chris :o)

Salander sagde ...

Uhhh... Fine greb! Og dejlig Krølle-Blythe! Min ligger skilt ad. Hun skal have korrigeret øjne og ny makeup :)

@Ditte: Er du på Flickr???

By MARIANNE sagde ...

Ser da rigtig godt ud. Smarte greb og fede farver. En lille makeover som gør stor forskel.

Trine - Søhesten sagde ...

Nøj, den er fin og grebene er virkelig smukke!
Jeg har også en høj og rummelig kommode til mine nørkle-sager, og den er bare guld værd!!

Jeg er ved at lave en Waldorf dukke. Hun er mit håndarbejds-eksamensprojekt på (folkeskole)læreruddannelsen. Jeg er næsten færdig med dukken (mangler bare lige håret), og nu skal jeg til at sy tøj til hende. Jeg er superinspireret af dine vidunderlige dukker! De er så fine!!! Du er naturligvis hjertelig velkommen til at kigge forbi SØHESTEN, og følge dukke-udviklingen :-) Tak for inspirationen og din dejlige blog, som jeg følger med iver. Jeg får desværre alt for sjældent skrevet kommentarer herinde.
Det må laves om på :-)
Ha det godt :-)

Eske Eske sagde ...

Flot kommode:-) Jeg er vild med billedet der hænger over kommoden! Hvem er tegneren?