mandag den 13. juni 2011

En Særlig Hilsen Fra Provence...

Min veninde LOTTE er netop hjemvendt fra en måneds afkobling i Provence med familien....en af de spring ud i livet handlinger de fleste af os sikkert drømmer om i travle hverdage ?

I går skulle jeg så til barnedåb og fødselsdag hos hende....og endte med selv at tage en gave med hjem !



Altså den franske udgave af kulørte slikkepinde til børn slår jo den danske med 1000 længder....


Det bliver virkelig svært at tage hul på dem ikke fordi det ikke bare hviner i mine smagsløg efter at smage på dem men fordi de bare ser så lækre ud dernede i dåsen.


Selve dåsen er helt uimodståelig og selvfølgelig var den pyntet med et neonpink bånd til al overflod her er virkelig en der har forstået at indpakning er næsten alt ;-)


I min gavepose var der også et lækkert stykke olivensæbe i brostensstørelse med de fineste tryk hele vejen rundt... helt ærlig hvordan skal man nogensinde nænne at bruge en sæbe der ser så fin ud ?


Den lille rose på hårclips sidder allerede og pynter i min rodede frisure....jeg skal snart finde ud af at sætte mit efterhånden 1 meter lange garn i andet end en uglet knold i nakken eller lade saksen danse i det !


Hvis du er til håndsyede skindsandaler kan du lige tjekke Lottes blog ud for et link til en internetshop lige HER

Ønsker jer alle endnu en dejlig solskinsdag.

KH

5 kommentarer:

Gitte - RAV OG KRAT sagde ...

Lækre gaver...er vild med indpakningen.
En tur til France ville ikke være af vejen.
Go' aften.

Hilsen Gitte

betine sagde ...

Sikke nogle skønne skønne gaver - det var da ikke så tosset at tage til fødselsdag og så selv komme hjem med sådanne lækkerier. Og WOW - 1 meter "garn"!!!! Det er jo virkelig LANGT!

vidunderlige univers sagde ...

JOW JOW det ville jeg da også være vild glad for sådan en pakke.. Dåsen er mega sød og de der slikepinde.. Mums, ville heller ik ku nænne at spise dem.. ha ha

3. sal til højre sagde ...

En sød dåse + indhold :) Det er altid en dejlig ting med sådan nogle små overraskelses-gaver :)

polkadotpeticoat sagde ...

Those are so cute ..love the packaging!