onsdag den 29. juni 2011

En Kort En Lang

Tirsdagens sykursus hos LINE var præget af sommerferiestemning..

Pludrende hyggeligt og for mit vedkommende lidt vemodigt for jeg skal undvære "mine" tirsdage de næste par uger...

Jeg fik syet en lille gave af resterne fra mine flæsebukser...


Små bloomers i str 2 år efter Lines eget mønster.


Vi fik også tid til lidt "modelfoto" så i kan s mine flæsebukser på ! Elsker dem og Libertystof er skønt at have på kroppen især i denne hede .


Vinden drillede lidt ,som i kan se var der flaks i flæserne !!

Nyd Dagen derude

KH

3 kommentarer:

M. Rudolf sagde ...

YNDIGE!!!

MalleQ sagde ...

Ih hvor er de fine!

Maiken sagde ...

Hvor er de fede begge to!!

Har ofte kigget langt efter bukser fra Lines mønster, for det er bare så fint og feminint med flæsen...