tirsdag den 21. juni 2011

En FeberRedning...

Tirsdag er jo egentlig min "hellige" dag på sykursus hos LINE

Meeeen AK!! 

En bande stride børnevirus har invaderet min datter og givet hende knaldrøde kinder og en alt for høj temperatur så den luksus måtte jeg lige skyde en hvid pil efter :-)

OG så på en dag hvor ANNE havde kage med!!

Men alt vel, såddan er de jo at være mor ikke?

Skulle have syet bukser til mig selv og trangen til at lave dem overvandt min nervøsitet for om jeg nu ville kunne klare denne model helt ALENE... ( har jo syet et par før..)


Pif paf puf ingen problemer der....


Og læg lige mærke til at det altså er modellel MED lommer !!


Ja i får den også lige fra en anden vinkel ;-)


Bukserne med de lange smalle ben og flæse ligger klar til at bive luftet af en PAVESTOLT kursist.

KH

7 kommentarer:

Anne sagde ...

Ahh du er sej! Vil holde øje med dem her i området, måske endda komme ned til en snarlig kop kaffe, overlevering af blade og tjekke dem ud??

Kh Anne

Anne sagde ...

PS god bedring til A!!

Mia Rudolf sagde ...

Åh du er så SEJ fru W! De er VILDT fede.

Billy Hankat sagde ...

Øj, de er blevet så fine. God bedring med musen. Knus K

Anne sagde ...

Hvor er de blevet gode! Du har kage til gode til en anden god gang:)

betine sagde ...

Nøj... De er flotte!!! God bedring med datteren og TAK for handlen - det fine fine fine stof er kommet sikkert frem :)

Christina sagde ...

Hvor er de fine. Flot arbejde!