søndag den 12. juni 2011

DåbsGaver

I dag skal jeg til barnedåb hos min kære veninde LOTTE

Jeg er ikke god til de mere "traditionelle" dåbsgaver ,så derfor bliver det lidt af alt det jeg selv har været glad for til mine børn.


En lækker alpacca bluse.


Bodystocking fra mit yndlings børneundertøjs mærke Living Crafts


Lidt skønhedspleje til prinsessen med ualmindelig meget hår på hovedet.


Og for at det ikke skal blive for pussenuttet bliver kortet en anelse mere "kantet"

Man skal jo give gaver man gerne selv ville have ikke?

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Trine - Søhesten sagde ...

Sikke em fantastisk gave. Er sikker på sagerne her vil vække stor glæde! Jeg giver også helst gave, jeg selv finder brugbare og skønne. Godt udgangspunkt.

By MARIANNE sagde ...

Fine gaver - bestemt. Og de traditionelle gaver får de jo nok alligevel :)

Curly sagde ...

Uh hvor er det bare nogle lækre gaver og de får lige et lille kryds da jeg skal til barnedåb 2 gange med kort mellemrum.

polkadotpeticoat sagde ...

that sweater makes me want to have a baby again or just have one in my size!

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Sikke nogle fine gaver til dåbsbarnet og nogle fantastiske bukser du har syet til din egen datter. Glæder mig til at se dine, de bliver sikkert rigtig cool.

Stine:)

Hunch, Camilla Tange Peylecke sagde ...

uuuhh den lille røde trøje er da godt nok skøn! Smil,

Eva sagde ...

Det er da en super dåbsgave.
Den røde bluse er rigtig sød.